Nou lekker klantvriendelijk zijn ze daar dan zeg.quote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef emokid het volgende:
Nee best een grote zaak eigenlijk, Huigens heten ze in Hengelo. Ik was er eens eerder, toen mocht ik wel een paar akoestische uitproberen. Verder was die kerel gewoon pissig op iets want hij keek me ook niet eens aan. Ik kom er in ieder geval niet, ik ga wel naar Duitsland, is om de hoek.
Misschien heb je een te groot ik-ga-helemaal-los-op-een-willekeurige-gitaar-en-ram-hem-vervolgens-stuk-op-de-versterker-uiterlijk?quote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef emokid het volgende:
Nee best een grote zaak eigenlijk, Huigens heten ze in Hengelo. Ik was er eens eerder, toen mocht ik wel een paar akoestische uitproberen. Verder was die kerel gewoon pissig op iets want hij keek me ook niet eens aan. Ik kom er in ieder geval niet, ik ga wel naar Duitsland, is om de hoek.
Niet iedereen lijkt op mij hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Misschien heb je een te groot ik-ga-helemaal-los-op-een-willekeurige-gitaar-en-ram-hem-vervolgens-stuk-op-de-versterker-uiterlijk?
Meestal als je geinteresseerd doet, en je kan een paar noten spelen, mag je proberen wat je wil...quote:Op maandag 8 december 2008 15:14 schreef emokid het volgende:
Brr, ik had de naam van de zaak eigenlijk beter maar niet op kunnen noemen. Goed, nee ik zie er heel normaal uit. Misschien deed het geheel onschuldige Tommy Hilfiger embleem op mijn blouse mij de das om. Ik hoor ook niet in dat soort dingen rond te lopen als 'rocker', maar goed wie ben ik.
Kun je bij de reguliere muziekzaak ook een versterker erbij proberen? Ik weet namelijk nog niet of ik de Roland Cube 15 erbij neem of de Line Spider III(oid). Schijnen beide de beste te zijn in die prijsklasse(0~100)
Ik ben geen emo kind, dat was enkel als grap bedoeld maar dat valt niet bij iedereen goed. Zie dit.quote:Op maandag 8 december 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, bij een fatsoenlijke zaak mag je testen wat je wil.
En tussen emo en rock zit nogal een verschil hé
Naar wat voor een krot ben jij op zoek!?quote:
Plectraquote:Op maandag 8 december 2008 22:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Naar wat voor een krot ben jij op zoek!?
Vraag een:
1) Extra dure lederen gitaar strap.
2) Bottleneck
3) Setje kwaliteits snaren
4) De rest opvullen met plectrums
Ik ken nog iemand met een oude zwarte strat, met een beetje jackson achtige kop...quote:
Het negatieve...quote:Op maandag 8 december 2008 23:27 schreef brother52 het volgende:
Ik lees heel erg tegenstrijdige dingen over EMG HZ pups.
Welk deel moet ik geloven? Het positieve of het negatieve?
Beetje de middenweg en je eigen oordeel. Misschien heb ik binnenkort wel een setje H3's over...quote:Op maandag 8 december 2008 23:27 schreef brother52 het volgende:
Ik lees heel erg tegenstrijdige dingen over EMG HZ pups.
Welk deel moet ik geloven? Het positieve of het negatieve?
Koop nou maar geen gitaar van 50 pleuroquote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef KaMo het volgende:
Ik ga al voor een microfoon voor de band
+ kabel en statief
En eventueel een goedkope staalsnarige gitaar
Ik heb al een strat xDquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een oude zwarte strat, met een beetje jackson achtige kop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |