abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:15:39 #276
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_63953432
He ik heb maandag avond bestelling betaald bij musicstore.de via banktransfer (die overigens alweer online is)
Iemand ervaring met hoelang het nog duurt?
pi_63953731
Denk dat je het binnen nu en een week wel hebt

En ja Ares, inderdaad
Weekend
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:31:21 #278
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63953753
Ik had toen met creditcard betaald en het lag de volgende werkdag om 11:00 al bij mijn ouders binnen (aangezien mijn moeder wel thuis is als die achterlijke pakketdiensten komen bezorgen)
Don't let my username fool you...
pi_63953791
Nja, bestelling uit Amerika is zelfs binnen een week tot anderhalf binnen...
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:34:28 #280
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63953816
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:14 schreef Aresdreams het volgende:
nee, ik had in gedachte dat je dan de preamp van je amp gebruikt, en daar dan de eq en overdrive/distortion kanaal van kan gebruiken... maar ken je amp niet, en heb zo'm opstelling nog niet zelf geprobeerd...(ga ik waarschijnlijk ook niet meer doen, omdat de M13 op de fx-loop van de gt-8 zit, en de H&K warp factor op de fx-loop van de M13 zit).
Ja, dat dacht ik dus ook. Zo staat het eigenlijk ook in de handleiding van de versterker die ik op internet gevonden heb. Toch werkt het niet... Zou er dan iets fout zijn in mijn versterker Maar ik kan dan niet verklaren wat, aangezien het wel werkt als je niets in de effects loop hebt zitten...
pi_63954016
circuit foutje?
ik zou het niet weten waar het fout gaat dan...
staat er niet iets in de handleiding van de GT-8 daarover?
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:21:27 #282
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63954773
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:44 schreef Aresdreams het volgende:
circuit foutje?
ik zou het niet weten waar het fout gaat dan...
staat er niet iets in de handleiding van de GT-8 daarover?
Die heb ik nog niet gelezen, maar het lijtk me eerlijk gezegd sterk. De GT-8 heeft geen invloed op de knopjes van een versterker. Als alles digitaal was, kon ik me daar iets bij voorstellen, maar via analoge audiokabels kan dat niet...
pi_63955063
true, maakt het wel vager inderdaad dat het nu niet goed werkt op de versterker...
niet toevallig een kabel ergens verkeerd gestoken?
pi_63955075
Yamah Pacifica 112 XJ te koop + Joe satriani guitar strap+ Zoom G1 effecten pedaal= ¤175
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_63955938
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef matjuhhh007 het volgende:
Yamah Pacifica 112 XJ te koop + Joe satriani guitar strap+ Zoom G1 effecten pedaal= ¤175
Leuk ding, mooie prijs... Maar ik heb genoeg gitaren voorlopig...

Het enige wat ik nog zou willen is een leuke western gitaar voor bij een kampvuurtje ofzo.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:14:06 #286
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63956055
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Aresdreams het volgende:
true, maakt het wel vager inderdaad dat het nu niet goed werkt op de versterker...
niet toevallig een kabel ergens verkeerd gestoken?
Nee, ik weet zeker van niet. Ik ga het toch echt eens navragen bij de lokale muziekzaak... Misschien dat die het weet.
pi_63956117
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Goover het volgende:

[..]

Leuk ding, mooie prijs... Maar ik heb genoeg gitaren voorlopig...

Het enige wat ik nog zou willen is een leuke western gitaar voor bij een kampvuurtje ofzo.
Daar ben ik ook voor aan het sparen
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_63956160
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:14 schreef Aresdreams het volgende:
nee, ik had in gedachte dat je dan de preamp van je amp gebruikt, en daar dan de eq en overdrive/distortion kanaal van kan gebruiken... maar ken je amp niet, en heb zo'm opstelling nog niet zelf geprobeerd...(ga ik waarschijnlijk ook niet meer doen, omdat de M13 op de fx-loop van de gt-8 zit, en de H&K warp factor op de fx-loop van de M13 zit).
Hoeveel dingen heb jij nu wel niet aan elkaar hangen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_63956360
Nieuw speeltje: Marshall Valvestate 8040 .
pi_63956490
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi spul.
Ik heb hier nog steeds een Valvestate VS100 top staan.
It has to mean something
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:29:45 #291
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_63956550
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Kleinere broertje van mijn 8280. Ik zou 'm graag inruilen voor een Peavey Valveking halfstack, maar ik denk dat mijn buren het daar niet mee eens gaan zijn... Dus dan laat ik het maar even zo.
pi_63956866
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef Cynic het volgende:

[..]

Hoeveel dingen heb jij nu wel niet aan elkaar hangen?
Een GT-8 waar een enkele footswitch aanhangt, een M13 op aangelsoten is, en op de M13 is een H&K warp factor aangesloten. en verder hangt het aan 1 amp :-P
dus het valt toch nog wel mee?
misschien een keer een expresie pedaaltje voor de M13 kopen.
pi_63956988
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Een GT-8 waar een enkele footswitch aanhangt, een M13 op aangelsoten is, en op de M13 is een H&K warp factor aangesloten. en verder hangt het aan 1 amp :-P
dus het valt toch nog wel mee?
misschien een keer een expresie pedaaltje voor de M13 kopen.
Die H&K warp heb je voor je distortion toch?
Kan je zowel uit je amp, je boss en je m13 geen distortion halen die zo goed klinkt dat je 1 pedaaltje minder kan gebruiken?
It has to mean something
pi_63957007
Heb hem gekocht voor maar ¤70!
pi_63957030
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Kleinere broertje van mijn 8280. Ik zou 'm graag inruilen voor een Peavey Valveking halfstack, maar ik denk dat mijn buren het daar niet mee eens gaan zijn... Dus dan laat ik het maar even zo.
Ik ben niet zo'n een van Peavie , houdt het gewoon bij Marschall
pi_63957321
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:46 schreef Cynic het volgende:

[..]

Die H&K warp heb je voor je distortion toch?
Kan je zowel uit je amp, je boss en je m13 geen distortion halen die zo goed klinkt dat je 1 pedaaltje minder kan gebruiken?
nah, me amp zou kunnen, maar daar heb ik niet genoeg tijd voor om uit te zoeken en af te stellen.
daarnaast vind ik de distortions uit de GT-8 ruk, dus die gebruik ik niet meer.
De M13 heb ik nu dus erbij gehaald voor wat verschil in distortions en overdrives, ook de loop functie van de M13 gebruik ik, daarnaast vind ik de delays beter dan op de GT-8, gebruik ik reverb ook van de M13 en de tuner (maakt eigenlijk niet uit welke ik daarvoor gebruik).
De GT-8 heeft echter ook nog wel nut, daar gebruik ik de FX-umits van om me gitaar toon te veranderen.
ik heb nu al wel een behoorlijk aantal functies overgeheveld van de GT-8 naar de M13, maar ik denk dat ik ze toch allebij blijf gebruiken, omdat sommige functies elkaar prima aanvullen.
pi_63957433
Klinkt begrijpelijk
Ik gebruik inmiddels ook naast mijn Digitech 2120 een aparte whammy en wah, omdat ik die toch beter vind klinken dan die in mijn digitech.
Wat in het geval van de whammy wel een beetje raar is, omdat die ook van digitech is.
It has to mean something
pi_63957690
dat is ook met de boss metal-zone zo, in de gt-8 vind ik hem niet bijsterend, maar het losse pedaaltje is echt wel strak (in de M13 is ie trouwens ook erg goed!)
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:25:44 #299
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63957959
Ik heb gisteren een uurtje op die nieuwe Bogner Alchemist mogen spelen. Heel fijne amp, heel responsive op je aanslag. Het clean kanaal heeft een aparte gain en master, én een crunchfunctie, dus je kunt heerlijk met een randje spelen.
De scheur is wat modern naar mijn smaak, maar valt uitgebreid te tweaken. En daar zou je evt nog een extra booster bij kunnen zetten voor wat meer oomph.

Overigens gespeeld op een 52 Telecaster Vintage reissue, wat ook helemaal niet erg was. Blijft een beetje een dilemma voor me, ik vind die Fender singlecoilgeluiden zo cool, maar als je hard wil scheuren is het het toch nét niet. Maar een scheurelement in zo'n klassieke Tele inbouwen is ook echt heiligschennis (en je mist de twang als je een humbucker in de brug zet).
Nouja. Ik zal sowieso iets moeten gaan verkopen als ik én een nieuwe gitaar én een nieuwe amp wil.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63959048
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:27 schreef Cynic het volgende:

[..]

Mooi spul.
Ik heb hier nog steeds een Valvestate VS100 top staan.
Met andere woorden.. te koop? Zoja, wat vraag je er ongeveer voor? Wil nu toch echt wel eens een andere versterker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')