die kan je ook bij de blokker voor 1 euro halen, 4 stuksquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef The_Hives het volgende:
Weet iemand toevallig of AAA-batterijen nog relatief een beetje goedkoop zijn bij de Action of kan ik die beter gewoon hier in de winkel halen?
Daarvoor ging ik laatst speciaal voor naar de Blokker, die hadden ze dus echt niet en volgens mij ook nooit gehad. Waren ook geen Duracell maar Philips. Die bij de action zag ik wel hangen bij de kassa en voor Duracell best wel een redelijke aanbieding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
die kan je ook bij de blokker voor 1 euro halen, 4 stuks
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:46 schreef Conekiller het volgende:
gister bij de ikea (sorry geen aktion moest er toch zijn, tenminste, het vrouwke) voor 30¤ Daim gekochtIcl 1 grote en 1 kleine taart
*die kleine is trouwens ook gister opgegaan. Iets met vreetkick en toch zo'n ding in huis hebben*
Die zijn dus echt kut... alleen goed genoeg voor een afstandsbediening maar verwacht niet dat je ze kan gebruiken voor een digicam ofzo... is ie na 1 foto opquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou batterijen halen bij de Lidl of Aldi!Die hebben goede batterijen voor 2,09 ofzo per 8.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Die zijn dus echt kut... alleen goed genoeg voor een afstandsbediening maar verwacht niet dat je ze kan gebruiken voor een digicam ofzo... is ie na 1 foto op.
Of ik had gewoon een kut batch.
Voor een digicam kun je ook beter oplaadbare nemen, geen gewone, die zijn zó leegquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
Die zijn dus echt kut... alleen goed genoeg voor een afstandsbediening maar verwacht niet dat je ze kan gebruiken voor een digicam ofzo... is ie na 1 foto op.
ik haal ze bij de zeeman of lidlquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
of een accudingesquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor een digicam kun je ook beter oplaadbare nemen, geen gewone, die zijn zó leeg
Bij Kassa zijn ze toen als beste getest. Ze scoorde zelfs beter dan Duracell.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
daar zijn ze prima voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:44 schreef Mylene het volgende:
Bij Kassa zijn ze toen als beste getest. Ze scoorde zelfs beter dan Duracell.
Ik heb het zelf een keer getest met m'n draadloze muis en die van de Aldi gingen ook langer mee dan Duracell.
doen we ook wel heel even mee (2 weken ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]voor 30.- aan D'aim?
Jeetje...
Witte Kat penlites doen het wel redelijk in een digicamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
daar zijn ze prima voormaar gewone batterijen zijn niet geschikt voor digitale camera's
thnx voor de tip, heb ze vandaag meteen gehaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de Blokker en daar hingen ze gewoon voor ¤1,-quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik laatst speciaal voor naar de Blokker, die hadden ze dus echt niet en volgens mij ook nooit gehad. Waren ook geen Duracell maar Philips. Die bij de action zag ik wel hangen bij de kassa en voor Duracell best wel een redelijke aanbieding.
grrrrquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx voor de tip, heb ze vandaag meteen gehaald
[..]
Ik was vandaag bij de Blokker en daar hingen ze gewoon voor ¤1,-
Ja die heb ik gekocht gister, chill ding! Stinkt alleen nog erg naar plasticquote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Kadooosh het volgende:
Ik hoorde dat ze voor ¤4 ofzo laptophoesje verkopen, weet iemand welke maten dit zijn en wat voor hoezen?
De Action is goedkoper. Iets van 16 stuks voor 1,69 ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |