OK, maar weer even gaan neuzen dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Verkopen ze. In ieder geval hier. Maar het assortiment verschilt wel per winkel. Zal wel aan de grote liggen
Het is er wel in de aanbieding geweest een tijdje terug. Zeeman heeft het ook soms.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
Lui!
Hebben ze bij de Action ook Thermokleding?
Niet elke C1000...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, daar! maar hebben ze het bij de C1000 ook?? dan moet ik toch mijn boycott op die winkel maar eens opheffen en daar gaan kijkenhoef ik er niet meer voor naar Duitsland te rijden
oh, en Marko ook!! daar moet ik ook nodig weer eens heen dan
Ja die! En hij is ook nog lekker zacht en groot, moest me inhouden om er niet nog één te kopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:24 schreef roooosje het volgende:
[..]
Die fleecedeken uit de reclame? Die heb ik ook en die is zo warm en ik ga er mee trouwen
Yes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:12 schreef Conekiller het volgende:
Hebben ze die taart ook bij de ikea?
en bij de jumboquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:12 schreef Conekiller het volgende:
Hebben ze die taart ook bij de ikea?
quote:
Ook eentje op 2 minuten lopen?quote:
jup diepvriesquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* rent naar Jumbo*
* keert om*
Waar? In de diepvries?
Ik ben een n00b wat Daim betreft maar het ziet er heerlijk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |