Heeft iemand dat ding gekocht? Ik heb m hier liggen, maar ik snap écht niet hoe het nou allemaal in elkaar moet! Er zitten drie batterijtjes bij, maar ik kan niet vinden waar ik die nou moet latenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Mylene het volgende:
Het eerder genoemde LED lampje vanaf een maandag in de aanbieding, deze versie is echter anders, geeft ook rood licht bij warm water.
[ afbeelding ]
Ledlight
Kraan
Sproeier
warm: rood
koud: blauw
prijs per stuk
2,75
Zoiets verkoopt IKEA ook...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Verslavend, ik heb al een paar pakjes gekocht.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit bedoeld is voor carnaval
[ afbeelding ]
volgende week in de aanbieding voor 5 euro
die hangen hier al een jaar. ook in paars en hardgroen als ik het goed heb. echt vreselijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit bedoeld is voor carnaval
[ afbeelding ]
volgende week in de aanbieding voor 5 euro
Je moet even aan het uiteinde waar water uit moet komen op het witte plastic duwen. Dan komt het onderdeel met het lampje en de batterijen eruit. Vervolgens gewoon draaienquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ding gekocht? Ik heb m hier liggen, maar ik snap écht niet hoe het nou allemaal in elkaar moet! Er zitten drie batterijtjes bij, maar ik kan niet vinden waar ik die nou moet laten
Maar waar moet dan dat ringetje met dat ijzeren gaasje erin?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Je moet even aan het uiteinde waar water uit moet komen op het witte plastic duwen. Dan komt het onderdeel met het lampje en de batterijen eruit. Vervolgens gewoon draaien
Ik durf de ring van de kraan hier er niet af te draaien, hij zit zo muurvast dat ik het idee heb dat het niet de bedoeling is dat ie eraf gaat
In de zwarte ring. Ik probeerde het al in het eind te frotten, maar dat was duidelijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar waar moet dan dat ringetje met dat ijzeren gaasje erin?
Er zit toch een papiertje bij, met plaatjes, waarop staat hoe het moet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
In de zwarte ring. Ik probeerde het al in het eind te frotten, maar dat was duidelijk niet de bedoeling
OMG, dat moet wel voor carnaval zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef maok het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar aangezien ze ook deze hebben, zal dat wel
:
[ afbeelding ]
Bij mij niet! Anders was ik vast niet zo clueless geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er zit toch een papiertje bij, met plaatjes, waarop staat hoe het moet.
Ik heb hem er op zitten, maar hij bleef de hele nacht brandenen sochtend's deed het lichtje niets meer. Maar een keertje nieuwe batterijen halen, kijken of het nog gaat werken dan.
m'n vrouw heeft dat voornemen in ieder geval welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:28 schreef morgane het volgende:
Schrale troost: als je beter was geweest, had je er waarschijnlijk zoveel van gegeten dat je er alsnog ziek van was geworden.
Strange, mja het is je toch gelukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij mij niet! Anders was ik vast niet zo clueless geweest
Er steken bij het lampje 2 pinnetjes uit, die moeten niet tegen elkaar zitten, want dan blijftie branden..
En gaan ze april halen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag weer een voorraadje Milka Daim gekocht.
Per reep 49 centen, houdbaar tot april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |