Ik heb er eentje die het tot nu toe goed doet. Maar nu is ook mijn achterlicht stuk dus heb er eentje voor achter gekocht plus een setje waarin een voor- en achterlampje zit. Kostte maar 3 euro nog wat en scheelt me waarschijnlijk een boete.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef The_Hives het volgende:
ik vandaag ook notitieboekjes, blikopener, messenslijper (zal wel niets zijn maar voor 2 euro kan ik het gokken) en tabbladen.
Die fietslampjes zal ik als ik jou was nog maar niet open maken want die schijnen vrij waardeloos te zijn
Oh ja? Sinds wanneerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Ik lees even mee, heb ontdekt dat er een Action bij me in de buurt zit.
Ik heb nog nergens geen last van gehad hoor. Ik koop dan die fietslampjes die je moet bevestigen aan die stang aan je stuur, of achter bij je zadel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:
Zo is het ook. Maar toevallig vorig weekend over gehad dat ik maar even naar de action moest voor die fietslampjes, en toen zei iemand dat die er slechte ervaring mee had. vandaar
Inderdaad, en het dorp waar het hoofdkantoor staat, is de Action winkel zelf verdwenenquote:
En dat is echt vervelend :pquote:
Prima lampjes hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:
Zo is het ook. Maar toevallig vorig weekend over gehad dat ik maar even naar de action moest voor die fietslampjes, en toen zei iemand dat die er slechte ervaring mee had. vandaar
Oeh jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef morgane het volgende:
Nouja, in de buurt...in Drutenwas er een keer verdwaald en toen kwam ik 'm tegen.
Vind ik wel!quote:
thee met caffeine of guarana ofzo, of allebeiquote:
Blijkbaar niet, anders stond het nu niet allemaal bij de Actionquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Ah, dat vermoeden had ik al.
Ik snap al die toevoegingen nooit zo, zijn mensen dan zo slaperig dat ze per se extra zooi nodig hebben?
Eerlijk gezegd koop ik het omdat ik het lekker vind, van die kick merk ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Ah, dat vermoeden had ik al.
Ik snap al die toevoegingen nooit zo, zijn mensen dan zo slaperig dat ze per se extra zooi nodig hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |