ik heb 1x de verwarming in huis gespoten met verf. Het zat door het hele huis (door het verstuiven) en mijn nieuwe luxaflex kon ik weggooien (die was ook blauw) en hing aan de andere kant van het huis!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb 19 deuren in m'n huis die allemaal aan een opknapbeurt toe zijn, als ik de boel goed afplak en voorbereid kan ik als een witte tornado door het huis en op dezelfde dag nog een 2-e laag spuiten, want het is binnen 10 minuten droog volgens de verpakking. Dat gaat dus een heleboel tijd besparen, om van de kosten nog maar te zwijgen.
Dat goud en zilver wilde ik gewoon hebbe hebbe hebbe voor een toekomstige creabeabui.
Ik lees op woensdag al wat de wekelijkse aanbiedingen worden. In België gaan de aanbiedingen dan namelijk in. In Nederland de maandag erop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef Dandilion het volgende:
op maandag opt werk lees ik als eerst de wekelijkse aanbiedingen
TVP
Worsten?quote:
staat er toch op? t is een voedingssupplement. dr zitten ook wat vitamines enzo in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef The_Hives het volgende:
en waar is zo'n bruistablet goed voor? Alleen om een energie-smaak drinken te maken of is het ook een vitaminentablet oid?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
staat er toch op? t is een voedingssupplement. dr zitten ook wat vitamines enzo in.
ik heb het meegenomen omdat ik wel eens wilden weten hoe energie smaakt
Ik weet nu al wat er na volgende week in de aanbieding isquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik lees op woensdag al wat de wekelijkse aanbiedingen worden. In België gaan de aanbiedingen dan namelijk in. In Nederland de maandag erop.
en waarom hou jij die kennis voor jezelfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:10 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat er na volgende week in de aanbieding isWerk in het DC van Action
![]()
En ook al sommige dingen die over 2 weken in de reclame zijn
Beroepsgeheimquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en waarom hou jij die kennis voor jezelf
Zijn die er nogquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:40 schreef maok het volgende:
Ow die vogeltjes zijn leuk.
[ afbeelding ]
¤0,49 per stuk
Misschien ook leuk om te combineren met de vlindertjes:
[ afbeelding ]
¤0,79 per set
8-13 december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |