Hij is vandaag nog hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, even mijn avatar aangepast nu Sinterklaas het land uit is!
Ach, de kerstboom begint hier ook al vorm te krijgen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is vandaag nog hier.
Heb jij geen Mooi weer de Sint gekeken gisteren?
Veel plezier, doe Muck de groeten van me en rijd voorzichtig, want anders gaan de surprises stuk!quote:
Die ouwe lul heeft alleen in het weekend vrij reizen of wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is vandaag nog hier.
Heb jij geen Mooi weer de Sint gekeken gisteren?
das mooi, want ik ben klaar met verzekeren vandaagquote:
Heb je je surprise ook extra verzekerd voor onderweg met de rijstijl van MPG?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
das mooi, want ik ben klaar met verzekeren vandaag
Ik ben daar toen in Schotland ook geweest! Een soort V&D en Albert Heijn in één, op één etage was dat... mijn gastheer vroeg of ik een toetje kon uitkiezen, en in plaats van dat ik hem weer bij de groente tegenkwam, verdwaalde ik een beetje en stond ik ineens bij de sokkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
dus.....cali gaat vandaag voor de nieuwe ervaringshoppen @ ASDA* wallmart... Je moet er alles kunnen krijgen
Dit wordt volgens mij een hele ervaring
![]()
Het was een van d'r eis'tje! zet ze het op d'r lijstjequote:
Lievordquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor mijn kleine ponnetje
voor als het niet past een bonnetje
Laif0rdquote:
Ja, er komen een koppel of 20-30quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weet niet veel van vrouwen, maar ik geloof niet dat het handig is om als kerel ondergoed voor je zusje te gaan kopen. Maar goed![]()
[..]
Laif0rd![]()
Vanavond kans op een betere avond?
Of het wordt later natuurlijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, er komen een koppel of 20-30dus das wel drukker
gaat de tijd iig wat sneller
Dat zal het sowieso wel wordenquote:
Heb ik vanacht toch ook niet gedaan?quote:
Neequote:Op zaterdag 6 december 2008 16:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik vanacht toch ook niet gedaan?
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze hadden we nog niet![]()
[ afbeelding ]
die is makkelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze hadden we nog niet![]()
[ afbeelding ]
Oh komt het daarvan ja?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
die is makkelijk.
Quickquote indrukken, en voordat de quote verschijnt op een andere link drukken
Welnee. Danny moet gewoon wat PEPER in z'n NOTEN hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:54 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij zit er ergens wat taai-taai in de server vanavond.
Je bent zeker jaloers dat er een stoomlocomotief in mijn boom hangt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
donderstraal toch op met heel je kutkerst man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |