Ik heb iedere stem bijgehouden. Ik ga nu controleren of er nog is gewijzigd vannacht of vanmorgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij de uitslag bij de hand of moet ik zelf gaan tellen?
Volgens mij... als ik het zo grof even naloop.... het is in ieder geval geen bekeken zaak voor KLB.![]()
In General Chatquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
waar gaan we eigenlijk verder lieve vriendjes en vriendinnetjes?
Met de SC naar GC (General Chat) en met het 'In de media'- topic naar SHO (toch?) .quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
General Chat met topic [RLS SC#nnn]quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
BrandXquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
Ik zag net pas dat stemtopic om 12.00 uur gesloten zou wordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra op de valreep de laatste stem
Yep.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de SC naar GC (General Chat) en met het 'In de media'- topic naar SHO (toch?) .
Daar zijn de klonen al vanaf?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heeft Caro met een puntje of 30 verschil gewonnen! [ afbeelding ]
LS, kun jij dit bevestigen?
Wanneer kunnen we weer terug, lieve Huub?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
De nrs 1, 2 en 3 komen "wel eens" in CBL, hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van welk subforum waren de winnaars ook alweer bij de sinterklaas ava's ?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heeft Caro met een puntje of 30 verschil gewonnen! [ afbeelding ]
LS, kun jij dit bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De klonen van KLB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn de klonen al vanaf?
Leandra, geen idee. Watvoor vogel is het?
Een vreemde vogel
Juist!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer terug, lieve Huub?
eerst in de liendert....toen in nieuwland....niet gelijk oordelen he.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwland![]()
Echter.... Nieuwland is nog geen 13 jaar oud
Ik gok op een Pimpelmees, hij had iig een gele borst en was verder vooral blauw/grijsquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn de klonen al vanaf?
Leandra, geen idee. Watvoor vogel is het?
Een vreemde vogel
Hoe is het trouwens met het BB-huis?? Of hebben ze dat maar buiten werking gesteld nu er toch zo'n villa is die ze kunnen gebruiken??quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil BB, ik wil BB ik wil BB![]()
En niks geen gedonder met die villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |