Dat ging hem zeker niet goed af?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
Oh wacht. Of hij bij de dochter hoorde.quote:
Ow god ja Hilde!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Ja, fybromialdingesquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Sherlocks genoeg op FOK!.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Ja, de dochter van Hilde whehehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn foutHet was wel dezelfde BB alleen Jeroen had wat met Milica
Ik wist niet dat ze getrouwd zijn. Of ik ben het weer vergeten kan ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is nog steeds getrouwd.
Is je bureau al opgeruimd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Ja. Net even in vijf minuten gedaan. En nu zit mijn papierbak vol.quote:
Kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalken
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavondquote:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavond
quote:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.![]()
Die ontlopen elkaar niet veel. Gelukkig geen keuze voor mij.quote:Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Natuurlijk gedaan...Ribas FTWquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o ja nog even dit.......
hier kunnen jullie op Ribas stemmende andere hoeven niet te stemmen
![]()
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef Manu82 het volgende:
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Goeiemorgen...........jah ik ben een beetje laat.........
sinterklaas is harstikke tof voor kleine kindertjes'snachts stiemkum naar beneden sluipen kijken
of er al wat in je schoen lag en of die wortel voor het paard al was opgevreten![]()
Ik ben mijn Pappie en Mammie nog steeds dankbaar dat ze er zo'n feest van maakte......
ook warme chocomel en mandarijntjes![]()
en na deze ga ik nu swingend de plee schrobben.....![]()
[..]
tot later![]()
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.quote:Zo en nu even kijken of ik wat dingen kan verschuiven zodat ik morgen tijd heb om naar Keesjelief in Antwerpen te gaan.
Yep. En nu woont ie in Antwerpen en morgen komen er wat vrienden over uit Italië en is er een feestquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.
Complot of compote, jij mag kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:40 schreef Manu82 het volgende:
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakken![]()
Ik denk dat het een complote is
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Complot of compote, jij mag kiezen.
Ik slaap gewoon in mijn eigen bedje hoor.Zoonlief komt me halen en brengt me ook weer thuis.
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop dat hier volgend jaar ook een autootje staat
Ik zal vanavond even naar je zwaaien vanuit de treinquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Het is alleen geen spelletje, maar realiteitquote:
Ik doe het juist andersom, ga zondag winkelen bij m'n oudersquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
wat een gekkenhuis buiten, dacht iedereen is al sinterklaas aan vieren
geen parkeerplek te vinden, iedereen gestresst boodschappen doen..
Is sinterklaas niet in nederland dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Gelukkig melde "de klant" zich gistermiddag op de valreep ziek, ik zit dus lekker thuis te buffelen, zonder enige hinder van "gekte" op de weg en in de supermarkt (daar stond ik vanmorgen al om negen uur toen het nog heerlijk rustig was)quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Lijkt me logisch, wat valt er om 15.00 uur Sinterklaas te vieren??quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je nou gewonnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:05 schreef CarOnline het volgende:
En en en en?![]()
En Fluitert gefeliciteerd! En Pietje en Blomst ook!
En de Buuv ook he, met je mooie boek! Superlief van ze
Geen idee!quote:
Ik heb de stemmen doorgegeven en die gaan ze verder controleren. Dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Tegen de avond is mij gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:21 schreef CarOnline het volgende:
Hoe laat weten we het LS, ik moet pakjesavond vieren vanaf 7 uur namelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Allemaal druk bezig met de laatste gedichten, plakband kopen, surprise's afmaken en inpakken?![]()
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Allemaal druk bezig met de laatste gedichten, plakband kopen, surprise's afmaken en inpakken?![]()
Verbaasd kijkt die Peterquote:
vergetenquote:
Patat in de prullenbakquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaasd kijkt die Peter
Hij viert geen Sint
Door niemand bemind?
Of weten wij wel beter!
Hierbij dan virtueel
Tegen dat verlies van gewicht
Want dat is toch echt geen gezicht![]()
Patat met, heel veel!
[ afbeelding ]
lekkerquote:
Vanmorgen was het weer de dagquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ga jij ook zeker halen
Het gaat alleen wat minder snel
Dus langer in die calorie-arme hel
Dat lijkt me best wel balen
Oh BeeQueen, honingzoet,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Prachtige gedichten op het laatste moment
Zo zie je maar, Peter en NMNS beide een vent
Ze gaan door tot het bittere einde
Gewichtsverlies, het ultieme doel zijnde.
Made by Lief & Blondquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef hondjes het volgende:
zullen we dan maar marcaroni doen..
Dat het rijmt is een feit,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh BeeQueen, honingzoet,
Omdat het van je bijtjes moet
Doen echte mannen het graag
En vorderen ze gestaag
Niet dat het ergens op slaat, maar het rijmt alvast wel!
Niks zit vol van lunch en banketstaaf.. Dus straks een paar toastjes met camenbert en patequote:
Dat rijmt niet muis,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Soury het volgende:
Niks zit vol van lunch en banketstaaf.. Dus straks een paar toastjes met camenbert en pate
Thanks ik maak er gewoon een eigen feesie van op de laatste avond hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat rijmt niet muis,
Jij ook een fijne avond tussen het FOK! gespuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |