abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64224345
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef Bastaarddochter het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen echt helemaal alleen zijn.

Familie, vrienden, collega's, kennissen, buurtfeest, uitgaan...weet ik veel. Er is toch wel iets waar je mensen ontmoet? en als je dan toch alleen bent, so what? Mensen die zich druk maken zodat ze met kerst en oud en nieuw alleen zij, die zijn veel eenzamer dan de mensen die alleen zijn en er geen fuk om geven.
Maar ook als je uitgaat kun je je alleen voelen.
pi_64224432
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar ook als je uitgaat kun je je alleen voelen.
Natuurlijk. Maar dan ga je toch niet als uitgaan niks voor jou is? Eenzaamheid heeft niks met feestdagen, gezelschap of locaties te maken. Eenzaamheid zit, hoe clichématig ook, in je hoofd en dat draag je overal mee naartoe.
Hertogin: Ik ben nog altijd de Hertogin van Malfi.
Bosola: Daarom slaapt u zo slecht...
  zondag 21 december 2008 @ 22:30:42 #128
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_64224825
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Bastaarddochter het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar dan ga je toch niet als uitgaan niks voor jou is? Eenzaamheid heeft niks met feestdagen, gezelschap of locaties te maken. Eenzaamheid zit, hoe clichématig ook, in je hoofd en dat draag je overal mee naartoe.
En daar kan je anderen ook mee wegjagen.

Mijn schoonouders willen dat er tijdens de feestdagen minimaal 6 mensen bij ze over de vloer komen. Anders hebben ze het idee dat ze een eenzame kerst hebben. Ze proberen emotioneel een beroep op hun kinderen te doen. Dat die langs moeten komen mét aanhang.

Waardoor ik juist minder zin krijg om er te komen terwijl ik het er best leuk vind.
pi_64227799
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Bastaarddochter het volgende:

[..]

Dat is waar maar de kans dat je bekenden tegen komt is in de kroeg groter dan thuis.
pi_64228524
Inmiddels heb ik genoeg te doen met kerst en oud en nieuw dus ik stop met zielig wezen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_64235373
1x alleen. er zijn zoveel mensen die jaar in jaar uit alleen zijn.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64236222
Knuffels voor TS!

pi_64236238
-edit-
pi_64301473
ik ben dit jaar waarschijnlijk ook alleen met oud & nieuw. had van alles met mijn vriend afgesproken tot hij vanochtend opeens doodleuk vermeldt dat ie gisteren is vreemdgegaan :|
met kerst ga ik maar naar mn ouders, maar ik weet nu al dat ik er alleen maar triest van word als ik met oud & nieuw ook bij ze aan moet kloppen. vriendinnen hebben allemaal al wilde feesten gepland waar ik geen kaartjes voor heb. dan maar alleen. ik ga wel een boek lezen ofzo
  woensdag 24 december 2008 @ 01:32:00 #135
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_64311950
Iedereen die in dit topic zegt dat hij alleen met kerst en oud en nieuw is, moet bij elkaar komen en samen een feest vieren. Zo zijn die mensen ook niet meer alleen.
Echt waar!
  donderdag 25 december 2008 @ 23:16:57 #136
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_64363898
Ik heb vorig jaar kerst alleen doorgebracht. Gewoon gezellig maken met jezelf, lekker eten, filmpje. Gaat best hoor, vond het eigenlijk de meest ontspannen kerst ooit.

Maar het is wel een goed voornemen om volgend jaar tijd te besteden aan het ontmoeten van nieuwe mensen, ontplooi jezelf, onderneem dingen en volgend jaar zit je lekker met nieuwe vrienden aan de dis. Komt goed!
pi_64363951
Is de redlight district vandaag eigenlijk open.. Ik ben in mijn eentje, misschien kan ik mijn piek tussen een van die geile megasiliconenkerstballen stoppen.. dat wordt een heule gezelliguh kerst dan..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_64440428
Nou..goed voornemen voor volgend jaar dan mischien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')