Dat en je kan nog altijd De avonden gaan lezen. Oud en nieuw is zo overrated, maar dat hoef ik niemand te vertellen lijkt me. Ook al trek je je niks aan van de heersende norm (met "belangrijke" feestdagen alleen thuis zitten is not done), het gevoel dat je alleen bent is kut.quote:
heb besloten om uit de vaste vrienden groep te stappen, we hadden zelfs een cafe afgehuurd om te vieren, familie heb ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef mirved het volgende:
Vrienden? familie?
De avonden lezen met jou in de hoofdrolquote:
Waarom danquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb besloten om uit de vaste vrienden groep te stappen, we hadden zelfs een cafe afgehuurd om te vieren, familie heb ik niet meer.
Op feestjes hangt toch altijd wel een topsfeer wanneer het oud en nieuw is, dus ik moet het hiermee oneens zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:21 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
Oud en nieuw is zo overrated, maar dat hoef ik niemand te vertellen lijkt me.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:23 schreef Bastaarddochter het volgende:
[..]
De avonden lezen met jou in de hoofdrol
Mwah, ik vind feestjes met o&n over het algemeen minder dan 'gewone' feestjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op feestjes hangt toch altijd wel een topsfeer wanneer het oud en nieuw is, dus ik moet het hiermee oneens zijn.
redelijk herkenbaar. Ik heb ook geen familie meer, wel tig vrienden.Word elk jaar uitgenodigd bij diversen, maar ze weten allemaal: ik kom alleen als ik zin heb, en naar diegene toe waar ik op dat moment zin in heb. Dat weten ze, en ze weten dat ze zich niet gepasseert moeten voelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
heb besloten om uit de vaste vrienden groep te stappen, we hadden zelfs een cafe afgehuurd om te vieren, familie heb ik niet meer.
Jawel, het is ook leuk/ kan leuk zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op feestjes hangt toch altijd wel een topsfeer wanneer het oud en nieuw is, dus ik moet het hiermee oneens zijn.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Hoofdstuk X op Oudejaarsavond lezen, er zijn vast mensen die het doen.
Als je wil hang ik je aan je ballen in mijn boom.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit met kerst lekker in spanjeKerst is toch niet boeiend om te vieren
Kerst is voor mensen die ballen in hun boom hangen
Je bent zeker zon gierige krent die geen geld heeft voor eigen ballenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je wil hang ik je aan je ballen in mijn boom.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent zeker zon gierige krent die geen geld heeft voor eigen ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |