Zo ben ik ook wel weerquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen die zich er voor schamen dat ze bagger kijken en dan heel zwak hun familie de schuld geven
Prijs jezelf gelukkig. Dankzij dit kutprogramma stond mijn donderdagavond tijdelijk op losse schroeven (zusje wilde kijken).quote:
Je hebt last van tranende ogen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:29 schreef DeHangui het volgende:
Nou.. ik heb zoëen ziekte niet die meer beter wordt :|
quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:51 schreef Jajong het volgende:
Ze willen graag winnen, en de redactie vertelt ze dat ze dit soort shit moeten doen. Dus doen ze dat.
Je bent een beetje simpel of niet TS?
Ja lekker! Nee ik ga vrijwillig naar beneden omdat ik niet graag 24/7 in mijn kamer zit. Maarja jij bent de befkoning (quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
Wat een kk klacht. Dus jij moet elke avond met je familie lekker gezellig beneden zitten met koekjes en een kopje thee.
Je kijkt geen So You Think You Can Dance? Wees blij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
onduidelijke klacht.
ts kijkt reclame?
Maar ik die gozer was wel goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Een gozer hier uit de buurt daaraan meegedaan. Latente flikker dat ie is.
Fout, je vergat het vraagtekenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Oh en de letterlijke vertaling is : Dus jij denkt dat je kan dansen. Maar boeiend.
Even de mierenneukers voorblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |