Ja is wel gewoon hersenloos vermaak, maar om het nou een goede film te noemenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:25 schreef Catch_me het volgende:
Ik vind het nog steeds een goede film![]()
![]()
!!!11
Con air is beter imo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Was die op tv ja, godverdomme![]()
Bazenfilm, net als Con air
Sommige films lijken alleen maar beter te worden, en daar is Labyrinth er één van iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:20 schreef Prowl het volgende:
Labyrinth is nu zelfs mooier dan in mijn geheugen
Damn , die scene heb ik vroeger minstens 100x gezien. Ik ken die hele dialoog uit mijn hoofdquote:
Je hebt I Spit On Your Grave niet gezien hehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Męn die rape scene van die Seals blijft hard.
hear hearquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:20 schreef Prowl het volgende:
What?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Je hebt I Spit On Your Grave niet gezien hehehe
Dit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:20 schreef Prowl het volgende:
Da's echt zo'n C-acteurquote:
Het erge is dat ie als sportman ooit de bom wasquote:
ultieme rape scene. ongeveer 1/3 van de hele film. Gangrape, marteling, flesrape etc.quote:
Zijn dochter Ayako Fujitani kan echter WEL acteren. Shiki-jitsu is een fantastische film. Ze heeft ook het boek geschreven wat als verhaal diende.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het erge is dat ie als sportman ooit de bom was
( )
De eerste westerling die in Japan een eigen Aikido-dojo mocht openen, en gewoon erg goed.
Alleen inderdaad een kut-acteur
Hoe is hij ten opzichte van andere ridley scott films zoals black hawk down?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:44 schreef Grimm het volgende:
Maandag heb ik body of lies gezien maar die was toch een tikje beter dan the Rock
Ik heb het toch niet over oude films? Ik heb het over films die je vroeger als kind beter vond dan nu.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:42 schreef DrDurden het volgende:
Goh, ik denk 'TS begint over films uit de jaren '60 (of eerder)', nee komt die met een film uit '96 aanzetten. Dat is toch helemaal geen oude film?
Ik dacht dat ook naar aanleiding van je topictitel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over oude films? Ik heb het over films die je vroeger als kind beter vond dan nu.
Persoonlijk vind ik films voor 1970 toch meestal net iets te gedateerd.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:46 schreef placebeau het volgende:
Zoals "die hard" dat was ubermegacool, toen wij nog jong en onbezonnen waren.
en dan zwijg ik nog over "die hard 2" of "robocop"! robocop, wat is me dat voor iets nu, maar cool was het wel vroeger!
ik keek als kind juist films van voor 1970 en vond ze fantastisch. Godzilla vs Gigan was mijn favoriete film ooit en nu lukt het me niet om er anderhalf uur geconcentreerd naar te kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:07 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het toch niet over oude films? Ik heb het over films die je vroeger als kind beter vond dan nu.
Persoonlijk vind ik films voor 1970 toch meestal net iets te gedateerd.
Die Hard 2 vond ik tegen vallen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:11 schreef fathank het volgende:
Die Hard, geweldige films. Behalve Die Hard 4.0. Met die scene dat hij op die straaljager springt
.
"Jippiekajeeh Motherfucker"
waarom zou je dat nu niet meer kunnen ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:18 schreef Agiath het volgende:
Klacht: Vroeger kon je nog ongestoord van films genieten zonder in te zien dat het allemaal flinterdun in elkaar zit.
een respectvol compliment verdient van 'Goh wat goed dat je dat opgemerkt hebt?'quote:Zeg weet je, die films met Jackie Chan erin zijn eigenlijk ontzettend ongeloofwaardig ... dat kan toch eigenlijk allemaal niet wat die japanees allemaal daar doet?
Claire Forlani heeft maar een heel klein rolletje in The Rockquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Profesor het volgende:
In The Rock zat toch z'n lekker wijf? (die zat ook in Meet Joe Black)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |