Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Je ruikt het welquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie weinig kutten anders.
De kontjes ook, mits slecht afgeveegd na grote boodschap.quote:
Iewquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:16 schreef Rikketik het volgende:
De kontjes ook, mits slecht afgeveegd na grote boodschap.
Heb je het nu tegen jezelf?quote:
Ik ben niet luiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedenavond![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben niet luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedenavond
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
jij ookquote:
en dat in een tof topicquote:
leest dat wel prettig?quote:
dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
lelijke kuttrolquote:
iedereen aan de oranjeboomquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
doodsliniaal houdt van braziliaans/belgisch bier
Echte mannen drinken Neerlandsch pils 14.gif
Nathaliequote:
succes knulquote:
hoezo braziliaans?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nog zo'n braziliaanse bier liefhebber
Ach jij, met je hoofdquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nog zo'n braziliaanse bier liefhebber
hoe istie?quote:
quote:
Grolsch is al jaren geen Nederlands bier meer, nu alweer sinds paar jaar Braziliaans, daarvoor Belgisch.quote:
dat was toch zuid-afrikaans?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Grolsch is al jaren geen Nederlands bier meer, nu alweer sinds paar jaar Braziliaans, daarvoor Belgisch.
Succes ermee hoor, nep hollander![]()
Ziek, maar verder wel oke. Metjou?quote:
met mij ist wel best.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek, maar verder wel oke. Metjou?
kom je vanavond naast mij liggenquote:
Mooiquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met mij ist wel best.
heb alleen nergens zin in.
SAB Miller is van origine een Zuid Afrikaans bedrijf, maar tegenwoordig Brits, gezien het feit met beursnotering en locatie hoofdkwartierquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet waar je het over hebt
http://www.nrc.nl/economi(...)r_neemt_Grolsch_over
das best op tijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb geen zin in de wedstrijd morgenochtend. Moet om kwart over 7 al in Almelo zijn
En na die wedstrijd ga ik beginnen aan mijn tasquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das best op tijd
ik moet morgen werken
en dat is alsnog geen braziliaansquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
SAB Miller is van origine een Zuid Afrikaans bedrijf, maar tegenwoordig Brits, gezien het feit met beursnotering en locatie hoofdkwartier
Inbev welquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat is alsnog geen braziliaans
goedzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En na die wedstrijd ga ik beginnen aan mijn tas
tof hequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef Bob-B het volgende:
http://www.express.be/sec(...)amilie-af/100209.htm eerste zin
en toenquote:Server Error
The server encountered an internal error and was unable to complete your request.
JRun Connector Protocol Error.
Maakt mij het uit, ik drink geen Hoegaardenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
en je noemde hoegaarden wel een nederlands merk?
Surequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is in Enschede ontstaan, dus het blijft toch echt Nederlands bier.
Ja, op Nederlandse grond gebrouwen, dus Nederlands bier. Overgekocht door britten of niet.quote:
als je iets verder keek dan je neus lang is, zag je dat ik een server error kreegquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Staat er dit "De Belgisch-Braziliaanse brouwer InBev"
En vies, dus hopelijk gaan de britten er wat aan doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op Nederlandse grond gebrouwen, dus Nederlands bier. Overgekocht door britten of niet.
Zou een actie zijn dat blijk zou geven aan een geweldig inzicht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, willen ze de grote Grolschfabriek die ze net hier hebben nieuw gebouwt, gelijk weer afbreken ofzo?
sorry, deze is triestquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is in Enschede ontstaan, dus het blijft toch echt Nederlands bier.
Grolsch is harstikke lekker. Echt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En vies, dus hopelijk gaan de britten er wat aan doen!
[..]
Zou een actie zijn dat blijk zou geven aan een geweldig inzicht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, deze is triest
1 vraag: waar komt de naam grolsch vandaan?
Was het niet Groenlo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, deze is triest
1 vraag: waar komt de naam grolsch vandaan?
tjah, ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, ik drink geen Hoegaarden
Gaat om het feit dat iedereen altijd zo tof loopt te doen over Grolsch, terwijl het geeneens lekker bier maakt, maar je moet het drinken, want het is twents. Naja, bij deze. Binnenkort volledig Brits.
Zeer tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat the fuck boeit dat nou weer?
Vrouwen en bier, sommigen proberen het...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaan
Grolsch komt uit Groenlo. En op z'n plat heet dat Grolle
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaan
Grolsch komt uit Groenlo. En op z'n plat heet dat Grolle
Hou je bek manquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vrouwen en bier, sommigen proberen het...
ok dat siert ze wel, maar toch, meepraten
Heel goed meid! Volhouden nu!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.
Mij is altijd gezegd dat Grolsch in Enschede is ontstaan, als mij dat altijd gezegd is, ga ik daar van uit.
En dan nog, wat boeit het?
hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, willen ze de grote Grolschfabriek die ze net hier hebben nieuw gebouwt, gelijk weer afbreken ofzo?
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
dat is een van de modernste brouwerijen van de wereld, en is draait (volgens mij) nog niet op topcapaciteit
Ja, lach maar.quote:
dan weet ik niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar dan moet je dat eens in groenlo gaan verkondigenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.
Mij is altijd gezegd dat Grolsch in Enschede is ontstaan, als mij dat altijd gezegd is, ga ik daar van uit.
En dan nog, wat boeit het?
Als dat het enige is dat mij ooit verteld is, wat kan ik er dan aan doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar dan moet je dat eens in groenlo gaan verkondigen
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwen
die brouwerij stond er al toen ze overgekocht werdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.
(bijna alle coca cola voor europa komt uit Spanje)
ik meende dat in Rotterdam een fabriek stond dat voor NL het zooitje maaktequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.
(bijna alle coca cola voor europa komt uit Spanje)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Maar ik irriteer me mateloos aan jou.
je moet eens weten hoeveel buitenlandse bedrijven hier een fabriek hebben staanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook jij snapt mijn punt niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel buitenlandse bedrijven hier een fabriek hebben staan
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat zeg je, maar stiekem had jij dit kunnen zingen over mij
dat was je punt tochquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook jij snapt mijn punt niet.
Laat maar.
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was je punt toch
na je post nog een paar keer doorgelezen te hebben: Je bedoelt dat SABMiller er een brits biertje van wil maken?
Dat willen ze juist helemaal niet. Ze willen grolsch juist Twents/Achterhoeks houden.
Ja beken het maarquote:
quote:give me all your true hate
and i'll translate it in our bed
into never seen passion, never seen passion
that it why i am so mad about you
mad about you
mad about you
Nee, Brits bier, bereidt naar origineel, Nederlands recept.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.
Nou, dan blijft het toch Nederlands bier?!
ja en neequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.
Nou, dan blijft het toch Nederlands bier?!
quote:
Maar het is Nederlands bier, ondanks dat het een britse eigenaar heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja en nee
het wordt gebrouwen hier in Nederland, maar de eigenaar van Grolsch is SABMiller, een Britse brouwerijDus eigenlijk officieel is het een Brits bedrijf
ik denk toch haast dat ik bob gelijk moet geven,quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is Nederlands bier, ondanks dat het een britse eigenaar heeft.
Jij denkt wel heel wat van jezelf he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee jij, ik heb Femke toch
Ik zal je er niet mee pesten hoor
Toch vind ik het dan juist nog Nederlands.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk toch haast dat ik bob gelijk moet geven,
brits bier, bereid naar Nederlands recept
tjah, daar kun je een hele discussie over voeren. het maakt mij geen zak uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch vind ik het dan juist nog Nederlands.
Ik ben ook vrijgezel, wil jij mijn vriendinnetje zijn?quote:
mimu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bob klep dicht, Nath kusje.
En nu verder zuipen, verdomme!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bob klep dicht, Nath kusje.
En nu verder zuipen, verdomme!
7 jaar verschil..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijgezel, wil jij mijn vriendinnetje zijn?
waarom dan?quote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het ultieme topic voor kerels dit. Echt
Bier, voetbal, en UI's met vrouwen erin op seksuele wijze.quote:
en een vrijgezelle meid in ons middenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bier, voetbal, en UI's met vrouwen erin op seksuele wijze.
Niks mis met een meisje van 18quote:
Met bezette/te oude kerels om zich heenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een vrijgezelle meid in ons midden
Veel mis met een kerel van 25quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met een meisje van 18
hoezo dat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel mis met een kerel van 25
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel mis met een kerel van 25
op een ouwe bok moet je het lerenquote:
Ik heb het al geleerd, op een jonge bok. Gaat prima.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op een ouwe bok moet je het leren
dus ik ben ook te oudquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij ligt echt het maximum bij 4 jaar ouder, en geen dag jonger.
En ook nog eens bezet. Dubbele pech!quote:
Ehm, whut?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij ligt echt het maximum bij 4 jaar ouder, en geen dag jonger.
geen dag jonger dan haarzelfquote:
Oh, dat begreep hij niet.quote:
dus ik moet nog 2 jaar verder met m'n huidige vriendin?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ook nog eens bezet. Dubbele pech!
Zodra ik 20 ben, kijk ik er vast weer anders tegenaan. Maar momenteel is dat echt mijn eis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik moet nog 2 jaar verder met m'n huidige vriendin?Nouja, als jij dat ziet als 'moeten'..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
en ik in de auto naar het werk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mweh, over 8 uur moet ik in Almelo zijn
Ik ben al 2 uur bezig met mezelf naar bed sturen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik in de auto naar het werk.
ik ga zo maar eens naar bed, maar ben al een half uur bezig met tribalwars afronden
nee hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als jij dat ziet als 'moeten'..
Heb jij even gelukquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor
allemaal maar een geintjeik kan het prima met haar vinden en dat mag van mij nog wel zo vedan
wil niet echt lukken dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur bezig met mezelf naar bed sturen.
veel plezierquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef ACT-F het volgende:
Wel ja, een heuse bieroorlog hier. Als dat nou tot lagere prijzen leidde![]()
Groenlo, destijds Grol genoemd. Vandaar de naam Grolsch. Later zijn ze gefuseerd met de Enschedese bierbrouwerij, maar uiteindelijk is de naam Grolsch gebleven. Daarmee waren ze tot voor kort 2 brouwerijen onder 1 naam, de Grolsche bierbrouwerijen. Met de komst van één nieuwe brouwerij in Boekelo is de echte Grolsch uit Groenlo verloren gegaan, want het bronwater komt met een pijpleiding nog steeds uit de buurt van de oude brouwerij in Enschede.
Genoeg geluld. Ik ga me vergapen aan Grolsch![]()
of moet dit topic eerst vol?quote:
moet ik eens proberen jou in bed te krijgen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sindsdien probeer ik mezelf dus in bed te krijgen
I'd loooooove toquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik eens proberen jou in bed te krijgen?
ik vind het hier nog wel tegenvallenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Internet is lekker snel, werkt dus ook lekker mee
Bij jou ja, bij mij nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het hier nog wel tegenvallen
ga je mee?quote:
vast welquote:
* rulerofdeath draait de deur van 't slot afquote:
Huh?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath draait de deur van 't slot af
ach, ik moest toch wat zeggenquote:
quote:
daaromquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, wat niet weet wat niet deert, toch?
Ik ben geil en heb een sekstekort.quote:
sorryquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar dat kusje zorgt er niet voor dat er zo iemand naast me in bed ligt, en dicht tegen me aankruipt
als je nou een zak over je hoofd trekt en niet ziet door wie je geneukt wordt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben geil en heb een sekstekort.
Maar ik heb ook principes..
Damn you principes
Ganz geilquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je nou een zak over je hoofd trekt en niet ziet door wie je geneukt wordt?
joah, maar ben nog druk met TWquote:
Wat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, maar ben nog druk met TW
ja hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mag ik dan wel mijn nagels in je rug zetten?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Jij hebt het met mijn Wouter gedaan! "
- Kan er niets aan doen, ik had een zak over mijn hoofd
das toch meestal alleen 's morgens?quote:
Ik moet door mn mond ademen doordat mn neus geheel dicht zitquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das toch meestal alleen 's morgens?
neuh, mijn internet/browser is te traagquote:
Ah, kijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, mijn internet/browser is te traag
ken je travian?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |