tja toen ik in winkel werkte was het altijd op zaterdag eerst naar de hema kaasbroodjes halen om de kater weg te eten!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:43 schreef Messenga het volgende:
Ik moet elke zaterdag en zondag werken, dus ik vind dinsdag woensdag donderdag en vrijdag voldoende
Hihiquote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tada! zo in de schoot geworpen en dan nog ontkennen!
Welke winkel werkte jij dan? Ik haal liever bij de BB.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja toen ik in winkel werkte was het altijd op zaterdag eerst naar de hema kaasbroodjes halen om de kater weg te eten!
werkte destijds bij Phonehouse in de Heuvelstraatquote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Welke winkel werkte jij dan? Ik haal liever bij de BB.
Je staat in de wiki.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef aardappel het volgende:
ik ben trouwens officieel tilburgerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!![]()
![]()
verkapte ik-wil-in-de-OP-post
Tommy past dat vast wel even aanquote:Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef aardappel het volgende:
![]()
Moet je wel vertellen waarquote:Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef aardappel het volgende:
![]()
Teganquote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tommy past dat vast wel even aan
jah echt heerlijke dag zoquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef theKiD het volgende:
Wat een geiZEligheid zo op de vroege morgen hier![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je behoeftes!
Messenga wat doe je (niet)!
Zei je nou "trouwen"?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef hetzusjevan het volgende:
tvpr0n.
De google reclame rechts is nu al 3x dating en 1x vreemdgaan. Ik weet niet of dat een voor- of achteruitgang is van het tr o u w e n
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |