Af en toe is het net of je kauwgum eet, in plaats van pizzabodemquote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Die bodems blijven bij mij ook altijd smerig zachtEcht zo'n deegsmaak zit er nog aan, en normaal (in punten) eten is dan ook niet echt handig.
Inderdaad, die bodems worden bij mij nooit zo goud bruin zoals op de doos staat (of zoals op het plaatje in de OP), zoals het hoort. Ondanks dat ik hem bereid zoals op de doos staat. Zelfs als ik hem langer in de oven zet blijft de bodem een bleekscheet in zijn geheel en ook nog eens slap. Terwijl de toppings niet langer moeten hebben anders branden ze aan.quote:foto Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Die bodems blijven bij mij ook altijd smerig zachtEcht zo'n deegsmaak zit er nog aan, en normaal (in punten) eten is dan ook niet echt handig.
Dat is het hem juist, in de (magnetron met hetelucht oven stand) oven zit een groot plat keramisch bord waar hij volledig plat op kan liggen (en ligt) met het bijgeleverde bakpapier... Dat bord is de bakplaat van de oven want daaronder heb je wieltjes die dat bord laten ronddraaien.quote:foto Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mischien moet het ook op een bakplaat ipv een bord?
Schijnt gezond te zijn...quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Probeer die met spinazie ook eens
quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Probeer die met spinazie ook eens
Probeer eens tijdens voorverwarmen een bakje water mee te koken....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef Bdijk het volgende:
Heb er al zeker 5 verpest op allemaal verschillende standen, bakpapier, rooster, plaat, langdurigheden.. allemaal was het niets.. helaas, want de smaak is goed (zelfs als het veels te slap is).. zal wel aan mn hetelucht-combi magnetron liggen..
Dat is allemaal mooi en aardig (begrijp mij niet verkeerd), maar je zou imo de pizza gewoon goed moeten kunnen klaarmaken volgens de instructies op de doos. Zoals dit ook gewoon lukt met andere ovenpizza's. Zonder nog eens allerlei trucjes van de kok erop te moeten toepassen om hem goed te krijgen. Dat is bij Casa Di Mama pizza's gewoon niet het geval zo blijkt.quote:foto Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Probeer eens tijdens voorverwarmen een bakje water mee te koken....
Dat is juist de bedoeling van deze pizza'squote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Die bodems blijven bij mij ook altijd smerig zacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop