Same here, echt verneuktquote:Op donderdag 4 december 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Hoppa lekker overwinteren in Europa.
Waarom valt Slavia precies in mijn tentamenperiode?
Wilde ik best graag bij zijn.
Schalke zou niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Eerste in de poule hoeft niet geweldig te zijn natuurlijk. Okay, je treft geen CL-tegenstander, maar je kan zomaar Sevilla, Schalke of Valencia treffen.
2006/2007 ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Reeve het volgende:
Hoeveel jaar geleden is het wel niet dat Ajax voor het laatst overwinterde..
5 jaar ofzo..
Zo is het natuurlijk wel. Een nummer 3 CL ploeg hoeft ook niet sterker te zijn dan hierboven genoemd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Eerste in de poule hoeft niet geweldig te zijn natuurlijk. Okay, je treft geen CL-tegenstander, maar je kan zomaar Sevilla, Schalke of Valencia treffen.
Idd. en nu hopen op een mooie tegenstander. Alhoewel het van mij ook wel een cluppie wat niet zo heel sterk is mag zijn.quote:
Stond vanochtend ook in de krant.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:12 schreef Roi het volgende:
Kwam deze ad net tegen op AT5.nl!
[ afbeelding ]
Ja vooral omdat die bij CSKA Moskou speelt en niet bij Shakhtarquote:Op donderdag 4 december 2008 23:15 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die Wagner Love is me ook een klasbak. Vandaag weer 3 goaltjes..
Leuk een Q7 van de clubquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
http://web.at5.nl/sport/2(...)n-vertrek-huntelaar/
Die oorbel van Sulejmani.
har har. en rij je dan als 19 jarige in een dikke audiquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
http://web.at5.nl/sport/2(...)n-vertrek-huntelaar/
Die oorbel van Sulejmani.
Is over twee weken pas toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:53 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker dat Ajax nu ook officieel door is.
Volgende week wel winnen van Slavia, hopen dat die gedemotiveerd spelen, dan kan je ze met hoge cijfers pakken. Niet vooraf kijken naar wie je wel of niet kan loten, gewoon zo goed mogelijk presteren en automatismes inslijpen.
Dus 6,6 miljoen niet? Alsof je daar over kan oordelen, weet je wel hoeveeeuull geld je praat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Door een fijne edoch degelijke medefok!ker is mijn mening en expertise gevraagd omtrent Baye Djiby Fall. Ik heb mijn bronnen aangeboord en mijn neusje ingeschakeld. Mijn (feitelijke) mening:
Net als veel négers speelt deze man van begin 30 puur op (domme) kracht. Hij is snel, bonkig, degelijk en fysiek zeer sterk. En hij heeft een neusje voor doelpunten. Het manco van négers vaak is dat ze qua voetbalintelligentie erg onderdoen. Ze moeten het puur van het fysieke hebben.
Als Ajax ook deze keer weer naar mij luistert, zoals ze destijds deden met Huntelaar, zeg ik: kopen, maar niet voor meer dan 6,5 miljoen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |