Klopt, dat moet je hem nageven, hij loopt al-tijd in zijn Ajax-shirtje. Niet mijn favoriete kledingkeuze als ik naar Ajax ga, maar toch heb ik daar wel respect voor. Zelfs in Londen (Arsenal-uit) zag ik hem in zijn Ajax-shirtje lopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel staat nog in z'n t-shirt als we in januari uit tegen FC Hammerfest spelen, dus respect voor Benno Ajax.
Het is maar een gerucht, maar wel heerlijk gerucht.quote:'Ajax jaagt op ongelukkige Łukasz Podolski'
Bron: Ajaxinside.nl
Ajax heeft interesse om Bayern München-aanvaller Łukasz Podolski te kopen. De Duitse Pool is ongelukkig in Beieren en zou de club graag willen verlaten. Ajax zou de mogelijkheden bestuderen om de aanvaller te huren of te kopen. Het flinke salaris van Prinz Poldi zou een struikelblok zijn om hem te kopen. Eerder had Feyenoord al interesse om Podolski te huren.
Eerder deze maand informeerde 1. FC Köln, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina naar de aanvaller. Podolski zou een terugkeer naar Keulen wel zien zitten, aangezien de ploeg van Christoph Daum enkel via Milivoje Novakovič goals produceert. Daarnaast zou Ajax het meest concreet zijn en zou zich een dezer dagen in München melden.
http://elfyourself.jibjab.com/view/yJlS027S55IBUkKzyxCiquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Fiskus het volgende:
Wow... alleen al het feit dat er serieus interesse wordt getoond..
Wel eerlijk maar niet sympathiek. Hij moet beter leren wat hij wanneer moet zeggen denk ik. En vooral ook wat hij wanneer niet moet zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=998007
Is het eerlijk wat van Basten zegt en is het geen steek in de rug van Huntelaar?
Omdat het geen stabiele neger is me dunkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?²
Als ze al een spits van Bordeaux zouden moeten halen dan zou het Cavenaghi moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?²
Zijn zijn chassis en onderstel ook in orde?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester al jaren de droom dat Jaouad Zairi naar de eredivisie wordt gehaald, toevallig ook een Marokkaanse voetballer, maar wat een klasbak!
Paar jaar geleden speelden ze tegen Argentinië en ze hadden het echt moeilijk met hem. In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!²
Huh? Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!
Na een seizoen champions league voor de jackpot verkopen. Suarez is een echte topper die niet langer dan nog een seizoen houdbaar zal zijn.quote:AMSTERDAM - Luis Suarez hoeft er niet op te rekenen dat hij mag vertrekken, indien zich in januari een club meldt voor de Uruguyaan. "De situatie is anders dan bij Huntelaar en een verkoop in principe onbespreekbaar", aldus Marco van Basten. "Klaas-Jan lag maar tot 2010 vast. Luis staat nog lang onder contract. Het was overigens niet zo dat Klaas-Jan naar Real wilde en dat dus ook gebeurde", legde de trainer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |