quote:ben je klaar met eten?'
<nee>
'wil je nog eten?'
<neehee>
- mama zet bordje weg -
< nee nee nee nee nee!>
'wil je nog eten?'
<nee, boehoe>
'kom, we gaan naar buiten'
<lopen>
'nee, we gaan nu met de grote fiets (we hebben ook een kleine loopfiets voor hem)'
<lopen>
'we gaan fietsen'
<lopen>
- mama loopt naar de tuin en pakt maar gewoon de fiets -
< boehoe, fietsen, fietsen, fietsen>
'ja, we gaan ook met de fiets'
< lopen>
Ze zijn ook echt allemaal hetzelfde he.quote:Kom Jetske we gaan naar opa en oma.
Mama, ik wil lopen.
Nou lieverd ze wonen heel ver weg, dus we gaan met de auto.
Ikke wil niet met auto, ikke wil lopen.
Nee echt jet, dat gaat niet, kom nou mee anders wordt het laat
IKKE LOPEN MAMA
<huilen> weer omkopen om de auto in te gaan, drama...
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef bixister het volgende:
lekker makkelijk qua naam in elk geval.![]()
Dat vooral! Hij weet nu dat die man in Panne terug is. Maar hij wil nog wel graag sintliedjes zingen voor het slapen gaan!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:59 schreef sjak het volgende:
Hoe hebben jullie peuters Sinterklaas overleefd? Jetske is nog steeds zwaar onder de indruk. Als het even kan verteld ze hoe het snoep werd gegooid door piet. En net voor het slapen gaan: sinterklaas houdt van jou he mama (jou is in dit geval Jetske zelf), ja hoor Jet. Zwarte Piet houdt ook van jou he mama, zeker Jet. Cadeautjes houdt ook van jou he mama
Moonah, hoe herkenbaar. Hier zaten ze ook al te zeuren en heb ik Ken ook opgegeven voor de psz. Overigens gaat het hier ook wel steeds beter. Maargoed, mijn vader en ik waren hetzelfde. 't Duurde ff voor we begonnen, maar toen kwamen er ook grote woorden uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Moonah het volgende:
Thies is dan 2 jaar en 3 maanden. Normaal krijgen ze hier pas een plek bij 2 jaar en 6 maanden.
Overigens groeit zijn actieve woordenschat de laatste weken ineens wel wat sneller.
En héééél soms ineens een tweewoordzin: "Mama, deze."
Hoewel, regelmatig ook 5/6/7-woordzinnen.
"Boom. Boom! Bóóm! BOOM! BOOM!"Als ik niet snel genoeg zeg: "Ja, een boom."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |