abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 10:52:21 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64112708
Och, wat zielig al die dingen die Maud moet ondergaan nu. Sterkte jullie!

Storm slaapt dus in het grote bed nu en zaterdagmiddag deed ie er ook zijn middagslaapje in. Hij sliep al ruim twee uur, dus ik spitste mijn oren om te horen of ie al riep (doet hij altijd als hij wakker is). Gaat ineens de deur hier beneden open en stapt er zo een klein jongetje in pyjama naar binnen. Speen in de mond, blote voetjes en een ondeugend koppie. "Ik niet meer slapen. Ik klaar met slapen!" Ik moest zo vreselijk lachen! (oeps, niet handig, want dit moet ihij niet vaker gaan doen natuurlijk!)

Hij had zelf zijn slaapzak uitgedaan en later bleek (toen ik boven kwam) dat ie ook zijn lamp had aangedaan en zijn beren en andere speen in een mandje gestopt. Goed voor zichzelf geregeld, die kleine Storm.

Nu leg ik 'm tijdens middagslaapjes in het ledikantje, want ik moet altijd Maria weer wegbrengen terwijl hij slaapt, dus ik neem niet het risico dat ie dan ook uit bed komt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 18 december 2008 @ 11:11:15 #277
108648 cattie
lieve moeder
pi_64113224
Storm is een boefje!
pi_64113857
Kleine boef storm...O+

KA net geweest. RS is getest. Negatief . Dus ze zit nu lekker in de speelkamer. AB slaat aan. Vandaag nog via infuus, morgen gaan we 2x proberen oraal toe te dienen en als dat goed gaat (en ze koortsvrij blijft) dan mag ze als het goed is naar huis. Lukt het niet dan moet de AB kuur hier afmaken via het infuus. Dus duim maar heel hard dat ik uitgelegd krijgt dat als ze het eet, ze mee mag naar papa en Fleur.

Lief dat je naar F. vraag Rocka. F. is bij Fleur en hij probeert zo goed mogelijk zijn werk te doen. Na het eten 's avonds komen ze dan samen op bezoek en gaan dan weer terug naar huis. Fleur slaapt dan op mijn bed om toch nog een beetje bij me te zijn. Ze missen elkaar verschrikkelijk. Zowel papa en maud als Fleur en Maud. (en ik hen ook) Vanavond komen ze niet, omdat Fleur de kerstmusical heeft, maar de oppas ging proberen om vanmiddag nog even met Fleur te komen en mijn vader komt straks ook nog even. En Maud is ook een papa's kindje. Als ze 's avonds weggaan dan is het huilen en als mijn telefoon gaat dat roept ze: papapapa.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:34:44 #279
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64113877
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:11 schreef cattie het volgende:
Storm is een heerlijk boefje!
Lekker douchen!
  donderdag 18 december 2008 @ 11:35:43 #280
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64113911
Chacama, WAT FIJN
Lekker douchen!
  donderdag 18 december 2008 @ 11:40:56 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64114064
Chacama, gelukkig weer een stap vooruit!

Sugar, bedankt voor mijn wijze les van de dag: Cas gaat pas in een gewoon bed als hij 's middags niet meer slaapt. Ik moet er ook niet aan denken dat hij eruit zou komen als ik of de oma's Léon net wegbrengen of ophalen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64121904
Ze slaapt nu, maar gisteren heb ik ze nog even op de foto gezet. Ik vond dat ze er ondanks het witte snoetje nog best lief uitzag.
pi_64126895
Och Maud, wat ben je toch een lekker ding!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64126914
En Storm ook!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64127757
Maud
Ik vind de actie van Storm ook erg
pi_64129293
Gelukkig kijkt ze nog ondeugend uit haar oogjes Chaca!
Hopelijk is ze snel weer thuis.

Storm, liefie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64129400
Ja, ze is ook ontdeugend nu. Gewoon heerlijk. Ze heeft vandaag zo lekker gespeeld. En ze heeft via het raam naar de couvesue-kindjes gekeken. Baby... lief... beby iek (ziek). Ze is zo lekker opgeknapt. Samen met de verpleging hopen we dat ze morgen lekker de AB drinkt en als dat goed gaat dan mag ze zeker naar huis, anders wordt het uiterlijk zondag.
  donderdag 18 december 2008 @ 20:54:49 #288
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64130677
Gelukkig op de goede weg dus!

Sugar! Wat een stoere boef
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:19:03 #289
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64151922
Nou, het toedienen van de AB is tot nu toe niet gelukt. We proberen het vanavond nog 1x door het toetje heen en als dat ook niet wil, dan moet ik me er bij neerleggen dat we tot zondagavond blijven. Ik vind het nu even moeilijk. Ze is zoveel beter, ze speelt en rent (als ik ze bij kan houden) door de gang heen achter d'r poppenwagen en lacht naar iedereen. Ik heb geprobeert om ze uit te leggen dat als ze drankje zou drinken dat we dan naar huis gingen, naar papa en Fleur, maar dat heeft niet geholpen. de verpleging heeft het nog met een sticker-beloning geprobeert, maar dat hielp ook niet .De lippen gingen stijf op elkaar en ze dook weg in me. We hebben het geprobeerd... ook met dwingen, maar ze is zo ontzettend sterk dat ik de AB overal had zitten en zij het nergens.

Ik weet dat het allemaal wel te overzien is en dat ik me eigenlijk druk maak om niets, maar het is gewoon een domper nu en dat gevoel wil even niet weg.
pi_64152214
Logisch dat het even tegenvalt. Een drankje drinken klinkt zo simpel en dan is thuis zijn samen toch wel erg dicht bij voor je gevoel. Hopelijk lukt het toch nog.
Is het ook van dat smerige bittere spul?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:35:56 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64152452
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef snoopy het volgende:
Logisch dat het even tegenvalt. Een drankje drinken klinkt zo simpel en dan is thuis zijn samen toch wel erg dicht bij voor je gevoel. Hopelijk lukt het toch nog.
Is het ook van dat smerige bittere spul?
het is echt niet lekker. Dus ik snap het wel....
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:01:50 #292
108648 cattie
lieve moeder
pi_64153193
Wat een tegenvaller. Sterkte er mee!
pi_64153254
eigenlijk misschien ook beter als 't zonder AB kan, chacama. alleen wel vervelend dat 't dan langer duurt!

(Piet zit momenteel ook aan zo'n kuurtje en 't is inderdaad vreselijk vies! hij lust het gelukkig wel door wat vla).
pi_64153496
Chaca misschien heb je wat aan de manier waarop wij bij Emma de ab gaven. In een spuitje en dan achter in haar mond langzaam leegspuiten. De eerste keer stribbelde zenog tegen maar elke keer daarna ging het steeds beter.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:26:43 #295
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64155462
heel lief Jelief, maar ook dat hebben we al geprobeerd. Toen kwam het ongeveer met dezelfde kracht weer naar buiten. Maar goed ze heeft het nu door d'r toetje gehad. Daar heeft ze van gegeten, maar niet genoeg om de hoeveelheid AB binnen te krijgen. Ik wil dit morgenvroeg toch nog een keer proberen, maar dan met minder toetje in het bakje, misschien dat het dan goed gaat en op gaat.
pi_64155672
Balen Chacama!
Hopelijk gaat het morgen beter!
pi_64156151
Dan heb je gewoon een eigenwijze peuter
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:58:06 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64156283
Even om te showen/spammen hoe goed het met d'r gaat:

vrijdag 19 december 2008 @ 18:01:00 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64156356
Oh, niks aan het handje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:31:53 #300
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64160599
Chacama, dat lijkt me inderdaad rottig, eigenlijk gaat het goed en door eigenwijsheid kun je niet naar huis.
Maar eigenlijk ook wel weer fijn dat het dat alleen nog maar is!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')