Warm, 2e foto is de kruising van de De La Reijstraat en dequote:Op maandag 22 december 2008 19:13 schreef chufi het volgende:
De la Reijstraat
BINGO!quote:

Maar waar kruisen die dan als ze parallel aan elkaar lopenquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Warm, 2e foto is de kruising van de De La Reijstraat en de
[..]
BINGO!
die dus

quote:

ik vergiste me in kraaipan, de la reij,quote:Op maandag 22 december 2008 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar waar kruisen die dan als ze parallel aan elkaar lopen

Moah, je zit er niet eens zover vandaan. Deze straat ligt alleen binnen de grachtengordel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef m3nster het volgende:
2de Boerhaavestraat, het doet me daaraan denken..

Yepquote:

Eén van die monsterlijke gebouwen aan de Weesperstraat. De fotograaf staat min of meer met zijn rug naar Carré.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:23 schreef Roi het volgende:
Ik herken dat gebouw op de achtergrond niet..

Als Wuppie niet gauw een nieuwe plaatst mag je als beginner zelf eentje plaatsen. Maar geef hem wel de tijd (avondeten etc) Dan kijken we daarna wel hoe het met die Top10 score gaat..quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:40 schreef bikkeltje2 het volgende:
Leuke topic!
let op, in no time sta ik vijfde op de lijst met tien scores.
Dus, kom maar op met het plaatje.

Jottum!quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Wuppie niet gauw een nieuwe plaatst mag je als beginner zelf eentje plaatsen. Maar geef hem wel de tijd (avondeten etc) Dan kijken we daarna wel hoe het met die Top10 score gaat..

Tis wel de bedoeling nu dat jij een straatfoto plaatstquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:18 schreef bikkeltje2 het volgende:
De eerste keer is het moeilijkst, zeggen ze. Dus kom maar op met de volgende (geen Amsterdamse bluf).

Doe je best maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:20 schreef Wupppie het volgende:
hee eikels!
weken is dit topic zo dood als een pier, en dan ben je een avondje weg, en dan zie je 3 foto's die jezelf ook had kunnen raden...
fijn is dat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |