abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:42:10 #76
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63787784
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

True

Vriend van me pas Wordt hij bovenop de Erasmusbrug aangehouden door de politie, ja gaan licht rij maar mee naar beneden daar wachten we op je we kunnen hier de bekeuring niet utischrijven.
Nouja omdraaien en wegfietsen was neit echt een optie beetje hopeloze actie, dus maar accepteren en naar beneden fietsen
Maarja naast z'n licht was ook z'n rem kapot. Hij dus hard naar beneden. Maar wat doet die agent zet z'n auto dwars op het fietspad Hij met 2 poten op de grond remmen op vervoglens vol die auto te rammen

Wtf moesten je vriend en de politie bovenop de Erasmusbrug?

Da's nog moeilijk evenwicht houden op zo'n staalkabel, wel mad respect op zich.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63789301
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Thieske het volgende:

[..]

Het is dan ook een vrij saai verhaal.
mja, had ze liever aangereden dan had ik ook nog eens wat te vertellen..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:17:14 #78
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_63789888
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:42 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wtf moesten je vriend en de politie bovenop de Erasmusbrug?

Da's nog moeilijk evenwicht houden op zo'n staalkabel, wel mad respect op zich.
We zochten een gevoel voor humor, we wisten in ieder geval dat jij het niet had dus we hadden zoeits van, we moeten toch érgens zoeken he
pi_63795965
Afgelopen zaterdag fietste ik door een hevige sneeuwbui. Aangezien ik nog zo`n ouderwetse dynamo heb en nog harder zou moeten trappen met dat ding erop besloot ik om voor deze keer zonder verlichting te rijden. Opeens zie ik een politiebusje staan en komt er uit het niets een politieagent het fietspad opgelopen die zijn arm uitstrekt. Natuurlijk dacht ik dat ik meteen een boete zou krijgen en stopte dus voor de uitgestrekte arm. Toen ik bijna tot stilstand was gekomen zei die agent opeens dat ik door mocht rijden.
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')