Die vond ik in het begin leuk, maar nu naar een paar keer luisteren net wat te eenzijdig. Maar zeker geen slecht album.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:28 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Shannon Wright - Secret Blood
Nee...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:27 schreef Zocalo het volgende:
Kickje...
die van Dazzled Kid (Tjeerd Bomhoff) is wel leuk
Mosredna is ook wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Boef en de gelogeerde aap staat nu online
Echte helden is wel de vetste track..
Ik ben ook steeds enthousiaster erover jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef DeZoektocht het volgende:
The Decemberists![]()
Vond eerst Rox in the box wel een leuk nummer, maar na een paar keer luisteren ben ik zwaar onder de indruk van het hele album.
Oh, die track hoorde ik laatst, vond ik niks, dus dan zal het album me ook wel niet bevallen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Boef en de gelogeerde aap staat nu online
Echte helden is wel de vetste track..
Sjiek, veel goede dingen over Novack gehoord, morgen even beluisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Tism het volgende:
UpdateNieuws: Nieuw op de luisterpaal:
Novack,
Amos Lee,
NBTD,
Lia Ices,
Thank You,
The Phoenix Foundation,
Sidi Touré & Friends
http://bit.ly/TuID
Inderdaad leuk ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Gillingham het volgende:
De 'classic' luisterpaal in het kader van de classic albums reeks op NL 3 is ook een leuke feature. Helaas staan er nog maar vier albums op, maar ik neem aan dat er elke week eentje bij komt.
Geen idee over de volgorde, maar de docureeks bestaat in principe uit de volgende albums: klikquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad leuk ja.Is er ook ergens te vinden welke andere albums nog behandeld gaan worden?
Ik zit nu even Amos Lee te luisteren, wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt goed.
Dit topic houdt je op de hoogte!..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
wist niet dat die nu al zou uitkomen.
SYR 9: Simon Werner a disparu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |