abonnement Unibet Coolblue
pi_63763204
Te koop: technisch perfecte Volvo 850 Estate GLT automaat uit 1993 met veel opties waaronder een perfect werkende volautomatische airco (climate control)!

Optisch niet de allermooiste (het is immers geen nieuwe auto ) maar technisch verkeert de auto in uitstekende staat van onderhoud! De afgelopen 10 jaar is de auto door de vorige eigenaar bij de dealer onderhouden. De auto heeft afgelopen april een grote beurt gehad waarbij ook nieuwe remblokken voor en achter gemonteerd zijn, en twee nieuwe Goodyear-banden voor (voor de rest standaard zaken zoals nieuwe olie + oliefilter, nieuwe bougies, luchtfilter enz enz, rekening aanwezig). In augustus is de airco gereviseerd en compleet bijgevuld waardoor deze nu 100% perfect functioneert!

De 850 heeft een km-stand van 347.000km (deze km-standen zijn bij deze 2.5-blokken geen enkel probleem en halen gemakkelijk het dubbele) en rijdt zeer goed.

Kenmerken van de auto:
- 2.5 liter 20V benzinemotor met 170pk;
- bordeauxrood metallic lak;
- 4-traps automaat met overdrive, eco-stand, sport-stand en winter-stand;
- 347.000km NAP (onderhoudshistorie bij dealer opvraagbaar, recente facturen aanwezig);
- ABS;
- stuurbekrachtiging;
- half lederen bekleding;
- nooit in gerookt;
- verlichte make-upspiegel;
- koplampwissers;
- in hoogte- en diepte verstelbaar stuur;
- electronische climate control (ECC) met gescheiden temperatuurregeling (links en rechts);
- centrale deurvergrendeling;
- auto-alarm;
- electrische ramen voor;
- electrische en verwarmde spiegels;
- electrisch schuif/kanteldak (lekt niet!);
- stoelverwarming op beide voorstoelen (werkt aan beide kanten perfect);
- lichtmetalen velgen (origineel Volvo);
- trekhaak;
- neerklapbare achterbank (in delen);
- armsteunen voor en achter;
- nieuwe Goodyear-banden voor en zeer goede Bridgestone banden achter;
- temperatuurmeter;
- in hoogte verstelbare voorstoelen met lendesteunverstelling;
- APK t/m eind april 2009;
- distributieriem vervangen bij ca 325.000km;
- afgelopen april grote beurt gehad, in augustus is de airco gereviseerd en bijgevuld.

Foto's:













Voor ondernemers zeer gunstig in de bijtelling: slechts 25% van de dagwaarde (dit omdat de auto ouder is dan 15 jaar)! Auto wordt geleverd met factuur aangezien ik hem ook zakelijk reed. Let op: deze regeling verdwijnt echter vanaf 2010 dankzij onze vrienden van het kabinet, dit is dan ook de reden voor mij van verkoop: ik moet noodgedwongen gaan leasen of een oudere auto (vanaf 2010 moet een auto 25 jaar of ouder zijn voor bijtelling tegen dagwaarde) gaan rijden (met tegenzin want de 850 bevalt me perfect).

Vraagprijs: 2400 Euro of t.e.a.b.

De auto staat trouwens in Eindhoven.
pi_63794558
Kick! Bieden staat vrij natuurlijk!
pi_63821485
Kick! Prijsverlaging naar 2250 of t.e.a.b.!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')