Toen ik naar de open dag ging voor m'n volgende opleiding gingen we naar zo'n skillslab waar ik gelijk oog in oog stond met een vagina.quote:
Bohbohboh.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik naar de open dag ging voor m'n volgende opleiding gingen we naar zo'n skillslab waar ik gelijk oog in oog stond met een vagina.
oh noesquote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik naar de open dag ging voor m'n volgende opleiding gingen we naar zo'n skillslab waar ik gelijk oog in oog stond met een vagina.
nooit gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oh my goshquote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog te laat ookquote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben trainen. Doei jongetjes en meisjes!
HAHAHAHAHA EN DAT ZEG JIJ.quote:
Ik hou meer van een volledige vagina.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat ziet er nog best cool uit zo in stukjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou meer van een volledige vagina.
Met je zieke geest!
Een zieke geest is een zegen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Body's !quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef gers het volgende:
NB trouwens ooit geweest bij die lijken die doormidden waren gezaagd![]()
Daar ben ik vaker dan 1 x heen geweest hoor
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Mijn moeder. In Amsterdam toen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef gers het volgende:
NB trouwens ooit geweest bij die lijken die doormidden waren gezaagd
Je gaat toch geen necrofiel worden hmm?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een zieke geest is een zegen !
[..]
Body's !![]()
Zullen wij samen smerige dingen gaan doen ?quote:
Is dat die tentoonstelling waarbij de huid van het lichaam af is getrokken?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een zieke geest is een zegen !
[..]
Body's !![]()
Waarom de interesse in lijken, ze zijn doodquote:Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zullen wij samen smerige dingen gaan doen ?![]()
En dan een toneelvoorstelling geven ?
Oeh ja leukquote:Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zullen wij samen smerige dingen gaan doen ?![]()
En dan een toneelvoorstelling geven ?
Nee, één van die 20 anderenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat die tentoonstelling waarbij de huid van het lichaam af is getrokken?
Zotheid mag mijn lichaam hebbenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je gaat toch geen necrofiel worden hmm?
Wat denk je dat je als student geneeskunde doet?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn moeder. In Amsterdam toen.![]()
En op tv gingen ze zo een oude dode oma haar vagina eruit snijden. ECHT WTF![]()
![]()
Liever dat dan dat gekanker op elkaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom de interesse in lijken, ze zijn dood
Lekker faal weer deze hele SC is een grote kankerfaal aan het worden met elke keer die kankeronderwerpen![]()
![]()
![]()
Jeps !quote:Op donderdag 4 december 2008 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat die tentoonstelling waarbij de huid van het lichaam af is getrokken?
Hmmm ..quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja leukheb je nog suggesties?
ik zie een koeee een koeeee boeeeeeeee!quote:
Dan organiseren we een meet en gaan we het lichaam van NB bestuderen. Inclusief Skaffa!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zotheid mag mijn lichaam hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |