Dat vind ik dan weer een zeer sterk antwoordquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
Zit daar alcohol in? Vandaar dat ik vroeger altijd tegen m'n moeder deed alsof ik veel moest hoesten.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb laatst hoestdrank gedronken toen ik alleen was! 15% alcohol!
Nou ja, laten we eerlijk zijn, alcohol wordt niet alleen gedronken omdat het drankje lekker is, maar ook vanwege de lekkere effecten ervan.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
Dus sommige mensen drinken dus alleen alcohol wanneer ze met anderen zijn, en wanneer ze alleen zijn dan is het opeens niet te drinken!?
Je drinkt toch iets omdat je het lekker vind smaken of niet!?
Persoonlijk hou ik totaal niet van alcohol, maar het is wel erg triest met je gesteld als je pretendeert het lekker te vinden, maar het wel alleen drinkt wanneer er anderen bij zijn, en wanneer je in je eentje bent raak je het niet aan
Ik drink graag een glas wijn of port 's avonds, gewoon omdat ik het lekker vind. dat ga ik heus niet laten omdat mijn vriend niet thuis is... En daarbij, als zou hij wel thuis zijn, dan nog zou ik 'alleen' drinken omdat hij geen alcohol drinkt...quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als men het doet om dronken of aangeschoten te raken, ja, dan is het triest. Als ze een biertje pakken omdat ze het lekker vinden, en ze gaan niet flink aan de zuip, zie ik niet in wat er mis mee is.
Je zou ook kunnen zeggen dat de mensen die het triest vinden dat je een biertje pakt, alcohol dus puur en alleen zien als iets wat je drinkt om dronken te worden. Dat vind ik eigenlijk triester.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef Adidah het volgende:
Waar mensen zich druk om kunnen maken_!
wat jij doet is goed en wat de ander doet is sneuquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Bolter het volgende:
Ik hoor 't ook wel vaker. Ik geniet gewoon van een biertje, vind 't namelijk lekker, van die mensen die enkel bier drinken om dronken te worden of om gezelligheid te creëren vind ik dan juist weer sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |