Rio waarde vriend, Rioquote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het pittoreske en immer bruisende Almere was het toch?
Ik 90 minuten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb morgen 2 uur vrij gekregen van de Sint
Deze? Deze hebben wij net gekregen:quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Belsezar het volgende:
Wij hebben net jutezakjes gekregen met lekkers erin!
Ja die ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze? Deze hebben wij net gekregen:
[ afbeelding ]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
Werken jullie niet gewoon bij hetzelfde bedrijf?
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik abuisquote:
Inderdaad, en ik heb geen josti op kantoor zitten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.quote:
Het spreekwoord: "Het kan de beste overkomen" is zojuist bewezenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.
neequote:
quote:
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !quote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]Whaha..! Ownee, het is electrische-vliegenmepper-man!
Wel hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !
Ah, die clownskop is inderdaad een stukje vriendelijker, this time I will see it through the fingers.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel hoorIk wou helemaal geen
posten, maar een
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |