quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog twee in huis die wel swaffelen op de schoorsteen
[..]
AambeienI en platjes had ik laatst bij de Douglas vandaan, totdat ik zag dat de massagesalon hier in de buurt een behoorlijk stuk goedkoper wasDus toen had ik Paul er ook nog maar ff bij besteld.
Wat ik verder nog geswaffeld had staan heb ik maar weggegeven, die drink ik toch nooit meer op.
ik lust geen koffiequote:Op vrijdag 5 december 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Meuning
* Sgele zet voor iedereen koffie en thee neer
De RedBull gangers gaan zelf maar wat halen
Succes manquote:
Gast, wat ben je van planquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:35 schreef crazy987 het volgende:
oke, hier wordt ik wel wakker van.
dit zit in dat blik energydrink:
Caffeine
Guarana
Ginseng
B-vitamines (20% !!! van de dagelijkse hoeveelheid)
en taurine
daar heb ik net een halve liter van opquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
In een meeting wordt er meestal overlegd toch?
Baas "Sgele, je vliegt woensdag voor een week naar Boekarest"
Sgele "Errhm...ok"
Einde meeting
Dat soort grappen valt bij ons in de groep ook wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ook een leuke;
In onze 'vriendengroep' is het normaal om elkaar uit te schelden voor dingen waar mensen normaal nogal geshockeerd van zijn.Als iemand nogal vervelend, ongewenst of irritant heet ie gewoon een Hitler bij ons
Dus ik bel gister aan bij een maat (intercom beneden aan de flat), ongeveer 15sec later wordt er eindelijk opgenomen. Omdat het nogal lang duurde zeg ik zo "Hitler" in die microfoon. Vervolgens was het 10sec stil. Vervolgens loopt er een kerel naar dezelfde deur als waar ik doorheen wil.
Klinkt opeens uit de speaker "Sieg Heil!"
Dus ik sta daar die kerel aan te kijken van "hier heb ik niks mee te maken", maar meneer wist van narigheid niet waar hij moest kijken. In de lift stond ie helemaal te zweten, liep rood aan en kon niet wáchten tot eindelijk de lift op de bovenste verdieping was aangekomen, waar ik er dus ook uit moest
Dat bleek dus de nieuwe buurman van die vriend te zijn![]()
Debbiequote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
Dudesss en dudettes goedmorgen
Ik heb nu 2 officiele sollicitaties staan op de agenda
Jaquote:
ik zou dit zo leuk kunnen editen, maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ook een leuke;
In onze 'vriendengroep' is het normaal om elkaar uit te schelden voor dingen waar mensen normaal nogal geshockeerd van zijn.Als iemand nogal vervelend, ongewenst of irritant heet ie gewoon een Hitler bij ons
Dus ik bel gister aan bij een maat (intercom beneden aan de flat), ongeveer 15sec later wordt er eindelijk opgenomen. Omdat het nogal lang duurde zeg ik zo "Hitler" in die microfoon. Vervolgens was het 10sec stil. Vervolgens loopt er een kerel naar dezelfde deur als waar ik doorheen wil.
Klinkt opeens uit de speaker "Sieg Heil!"
Dus ik sta daar die kerel aan te kijken van "hier heb ik niks mee te maken", maar meneer wist van narigheid niet waar hij moest kijken. In de lift stond ie helemaal te zweten, liep rood aan en kon niet wáchten tot eindelijk de lift op de bovenste verdieping was aangekomen, waar ik er dus ook uit moest
Dat bleek dus de nieuwe buurman van die vriend te zijn![]()
Goed bezig Debs!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
Dudesss en dudettes goedmorgen
Ik heb nu 2 officiele sollicitaties staan op de agenda
Mja, die "Jamaar dat heeft zoveel mensen het leven gekost dus we mogen er nooit meer om lachen"-mensen heb je altijd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat soort grappen valt bij ons in de groep ook wel prima eigenlijk![]()
Jammer dat buitenstaanders soms een beetje geschockeerd reageren inderdaad
Praatjes!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou dit zo leuk kunnen editen, maar ik doe het niet
9 jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, die "Jamaar dat heeft zoveel mensen het leven gekost dus we mogen er nooit meer om lachen"-mensen heb je altijd.
Dat de schooldirecteur boos op me werd toen ik hem voor nazi uitschold (ik was een jaar of 9, hij een jaar of 60) kan ik nu overigens dan weer wél begrijpen
Vanmiddag als administratief medewerkster bij een vakantiepark (oeeee in het bos)quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie![]()
Goed bezig, waar ga je solliciteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |