Google Chrome heb ik ook uitgeprobeerd goede browser, alleen had ik gehoord dat er veel fouten en beveilings fouten/lekken in zatenquote:
Mwah ik gebruik het op de bedrijfslaptopquote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef Runx het volgende:
[..]
Google Chrome heb ik ook uitgeprobeerd goede browser, alleen had ik gehoord dat er veel fouten en beveilings fouten/lekken in zatendus heb ik het maar eraf gegooid
ik gebruikte het op bedrijfs desktopquote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ik gebruik het op de bedrijfslaptop
Klopt is het ookquote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik gebruikte het op bedrijfs desktop![]()
opera vind ik ook zeer goed![]()
probeer dit eensquote:Op donderdag 4 december 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
Jezus dit is erg, weet iemand een manier om je Internet Explorer plugins te verwijderen ofzo?
op FOK ?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
Opgelost
Nu m'n systemen het weer doen, zal ik ook wat werk moeten gaan verzetten denk ik
quote:
M'n waterquote:
Sorryquote:
Mensen zullen niet veel te vertellen hebben denk ikquote:
tjah, als je al de hele dag keihard aan het werk bentquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen zullen niet veel te vertellen hebben denk ik
Het is je vergevenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
Godsamme nu heb ik geen zin meer
Ik wel, ik ga naar huissssssssssquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
tja of hun type tong hebben ingesliktquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
fijne middag/avond nog meneer bellerquote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is je vergeven
[..]
Ik wel, ik ga naar huissssssssss![]()
laterz belquote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
fijne middag/avond nog meneer beller
laterzquote:Op donderdag 4 december 2008 15:53 schreef Aho het volgende:
[..]
laterz bel
ik ga ook ff mensen irriteren![]()
ga ook naar Huiss![]()
laterz alle![]()
(oh en al die tijd heb ik echt gewerkt)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |