dude niet grappig, sgele heeft in vietnam gevochten hoarquote:Op donderdag 4 december 2008 10:45 schreef renedis het volgende:
[..]
good moooooooooooooooring vietnam Sgele
quote:
als de het een zwarte schaap is , is zijn gat idd zwartquote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
[..]je pipi in een donker gat steken zou gedefineerd kunnen worden als zwart werken. maar zoiets doe jij niet toch? jij bent een nette brave allochtoon
welke landen heb je al gehad kwa schapenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:50 schreef Runx het volgende:
[..]
als de het een zwarte schaap is , is zijn gat idd zwart
neeu ik ben heel netjes en neuk schapen![]()
kan niet wachten tot dat ik in dublin ben kijken hoe die schapen fietsen
iranquote:Op donderdag 4 december 2008 10:52 schreef renedis het volgende:
[..]
welke landen heb je al gehad kwa schapen
ik dacht dat ze alleen kamelen in dubai hadden, en geiten in oostenrijk ?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
iran
Italië
Nederland
Duitsland
Belgie
Oostenrijk
Dubai
Frankrijk
Friesland
dit is zo een beetje het lijstje, en ben nog maar 20 jaarik wil op me 30 het lijsje minimaal verviervoudigen
verviervoudigen? knappe prestatie hoor als je dat hebt bereikt.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
iran
Italië
Nederland
Duitsland
Belgie
Oostenrijk
Dubai
Frankrijk
Friesland
dit is zo een beetje het lijstje, en ben nog maar 20 jaarik wil op me 30 het lijsje minimaal verviervoudigen
ramtin is slecht ziende weet je nog? hij ziet al snel iets aan voor een schaapquote:Op donderdag 4 december 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze alleen kamelen in dubai hadden, en geiten in oostenrijk ?
Weer te veel pijn?quote:
en dat vind je erg..quote:
onder het motto, zak erover, en gaan voor het vaderlandquote:Op donderdag 4 december 2008 11:03 schreef renedis het volgende:
[..]
ramtin is slecht ziende weet je nog? hij ziet al snel iets aan voor een schaap![]()
ervaring mee?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onder het motto, zak erover, en gaan voor het vaderland
Jep, wakker worden met tranen in je ogen is niet cool!!!!!!!quote:
Thx m8.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit er ook te denken om naar huis te gaan. volgens mij heb ik koorts
wel kut voor je droxz
Nee, elke beweging doet gewoon erg veel pijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef Aho het volgende:
[..]
en dat vind je erg..nee hoes met de pols nog steeds lam
![]()
mogguh btw![]()
ga je wer een filmpje kijke..
om deze tijd
nou ja
Gewoon thuis blijven gast, je kan niet werken en je kan ook bijna niks doen met je pols.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, wakker worden met tranen in je ogen is niet cool!!!!!!!
Gisteren heb ik me een trap onder mijn reet gehad, en het is me wel duidelijk geworden dat werken toch niet gaatGisteren niet gewerkt, vandaag niet... en morgen ook niet...
Vanmiddag fysio.
BEN HET GVD ZAT!!!!!
ARGGGGGGGGGGGGGGHHHHH
Dat zegt niks, in t weekend zie ik ook altijd dubbelquote:Op donderdag 4 december 2008 10:47 schreef Runx het volgende:
[..]
dude niet grappig, sgele heeft in vietnam gevochten hoarvandaar al die vietnam verhalen en het feit dat die soms dubbel ziet
Zou het?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven gast, je kan niet werken en je kan ook bijna niks doen met je pols.
Mijn moeder en..... runx?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zegt niks, in t weekend swaffel ik ook altijd dubbel
I know, is ook meer dan logisch... maar het kan nu gewoon even niet andersquote:Op donderdag 4 december 2008 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Vind het gewoon kut me daar bij neer te leggen, maar dat had je wel door hahahaha
Watdan?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn moeder en..... runx?
p.s
Ik was gisteren weer bij "Jeter", gaat niet echt goed met die gast.
berggeitenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat ze alleen kamelen in dubai hadden, en geiten in oostenrijk ?
Geen wonderquote:Op donderdag 4 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
haha die reacties ook allemaal op mijn werk_O-![]()
sorry was even aan het schaappalen
Ach ik zit nu thuis, wel met zware tegenzin... maar okquote:Op donderdag 4 december 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, is ook meer dan logisch... maar het kan nu gewoon even niet anders
ik ben sneller dan me schaduw jongen ik krijg ze wel te pakken, coboj ramtin is in the townquote:Op donderdag 4 december 2008 11:02 schreef renedis het volgende:
[..]
verviervoudigen? knappe prestatie hoor als je dat hebt bereikt.
ik hoorde dat de schapen in Thailand moeilijk te pakken zijn! die schapen daar zijn vliegensvlug
Zit al al een aardige tijd thuis met een burn-out, loopt nu bij een zielenknijper enzo... best heftig allemaalquote:
Details, daar moet je niet te veel op lettenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach ik zit nu thuis, wel met zware tegenzin... maar ok
dromedaris bedoel jequote:Op donderdag 4 december 2008 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
berggeiten![]()
dat zie als een kroon op me werk sla ik die tegen kom
ik hou van kamelen met twee bulten niet van die nep kamelen met 1 bult
Details details... zo maar even kijken of ik ergens nog een leuke film vandaan kan toverenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details, daar moet je niet te veel op lettenJe kan nu gewoon niks op werk
een Harde Politiefilm?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Details details... zo maar even kijken of ik ergens nog een leuke film vandaan kan toveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
Goedemorgen Droxzquote:Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ach ik zit nu thuis, wel met zware tegenzin... maar ok
Wat is er in de aanbieding in de Eweka shop?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Details details... zo maar even kijken of ik ergens nog een leuke film vandaan kan toveren
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef Aho het volgende:
[..]
een Harde Politiefilm?
Nee, gewoon actie is genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ik ben ook net wakker...want ik heb al WEEKENDquote:
Ik hoop het ook jah!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen Droxz, naja kan je zelf toch ook niet veel aan doen
ik hoop dat je weer snel aan de slag kan
![]()
Ik heb al een week weekendquote:Op donderdag 4 december 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh peepz!![]()
![]()
[..]
Ik ben ook net wakker...want ik heb al WEEKEND
je wilt wel erg graag dat ik typ: STERF?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh peepz!![]()
![]()
[..]
Ik ben ook net wakker...want ik heb al WEEKEND
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
je wilt wel erg graag dat ik typ: STERF?
goede morgen trouwens DroxzZzZZZZzzZZzzZzzzzZZquote:Op donderdag 4 december 2008 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hoop het ook jah!
Als ik er wat aan kon doen had ik dat gelijk gedaan, ik wil gewoon wat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |