Best wel hequote:Op woensdag 17 december 2008 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je '24' bedoelde. Beetje domme gedachtengang, nu ik er zo over nadenk
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:45 schreef Extradionary het volgende:
Als ik klaar ben met Desperate Housewives seizoen 2 op dvd, ga ik verder met seizoen 3 van 24.
Waar wel dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Extradionary het volgende:
Oh, is Desperate Housewives hier niet cool ?![]()
o.a.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Extradionary het volgende:
24 is nu wat je noemt een echte mannenserie, desperate housewives is nu wat je noemt een serie voor... huisvrouwen?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef Extradionary het volgende:
wanhopige huisvrouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
24 is nu wat je noemt een echte mannenserie, desperate housewives is nu wat je noemt een serie voor... huisvrouwen?![]()
24 een mannenserie? echt niet....tss...ik vind 24 echt helemaal geweldig...dusse....quote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
24 is nu wat je noemt een echte mannenserie, desperate housewives is nu wat je noemt een serie voor... huisvrouwen?![]()
Zeg!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
24 is nu wat je noemt een echte mannenserie
Ik heb een ex, en een vriendin en een vriendin van een vriend van me die dat kunnen tegensprekenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat worden nog wel huisvrouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb een ex, en een vriendin en een vriendin van een vriend van me die dat kunnen tegenspreken
Hoe krijg je dat in godsnaam op een trofeeplaatjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Was hier al genoemd dat Kiefer genomineerd is voor een golden globe als 'Best Performance by an Actor in a Mini-Series or a Motion Picture Made for Television'
Dat is dan voor Redemption neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Was hier al genoemd dat Kiefer genomineerd is voor een golden globe als 'Best Performance by an Actor in a Mini-Series or a Motion Picture Made for Television'
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dan voor Redemption neem ik aan?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in godsnaam op een trofeeplaatje
* MrManiak telt de dagen af...quote:Op maandag 22 december 2008 16:47 schreef drGoeroe het volgende:
Weer twee vette trailers met nieuwe clips:
The rules are what make us better
We're running out of time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |