ha ha hallllo Edwinuss.quote:
dankje wel timm, voor de positiefes reactie!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen: Deze nachtbagger heeft een doel!
Ik moet voor een slaap EEG morgen de hele nacht wakker blijven, en jullie zijn uitverkoren me daarbij te helpen
lol moet dat dan weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef cerror het volgende:
Je zet nachtbagger in de TT. Serieus. Dat is je 'ding'? Loze shit posten?
cerror, we hebben een nachtbagger topic nodig!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef cerror het volgende:
Je zet nachtbagger in de TT. Serieus. Dat is je 'ding'? Loze shit posten?
Het is toch de EU tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen: Deze nachtbagger heeft een doel!
Ik moet voor een slaap EEG morgen de hele nacht wakker blijven, en jullie zijn uitverkoren me daarbij te helpen
nou kijk maar op YouTube, daar gaat ook niet alles zoals het moet, draadstaal-rubenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef JJH het volgende:
Je je Jij s s stottert toch n n n niet hè?
Leuk, zoals je een afkorting die verschillende betekenissen kan hebben verkeerd interpreteert.quote:
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
cerror, we hebben een nachtbagger topic nodig!
cerror, waneer word je weer mod?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?
Ken je dr Jeckell en mr Hide?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?
Bij mij is het kwartje nog niet gevallen, maar ik slaap dan ook halfquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
Die Ruben!!
Het kwartje valt een beetje laat...
Pubers en hun dingen ook. Als je een tampon wilt moet je het gewoon vragen man.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken je dr Jeckell en mr Hide?
Dat dus
Maar hij past er niet meer inquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Pubers en hun dingen ook. Als je een tampon wilt moet je het gewoon vragen man.
die met die gitaar is prachtig, heulemaal boos doordat het verkeerd gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
Die Ruben!!
Het kwartje valt een beetje laat...
Alstu.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje nog niet gevallen, maar ik slaap dan ook half
post beter ff een paar ruben filmpjes!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat ik nu wel eens de link in mijn post plakken.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
post beter ff een paar ruben filmpjes!!!
yesss!quote:
Olep! Btw, je zusje neukt goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik verkracht je moeder op dit moment.
Die heb ik niet, dus ik denk dat het je opblaaspop is.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Olep! Btw, je zusje neukt goed.
jij hebt heul wel een zusje, maar dat weet jij niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus ik denk dat het je opblaaspop is.
Mijn zusje is jouw moeder.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
jij hebt heul wel een zusje, maar dat weet jij niet.
ow vandaar.quote:
owja we moeten braaf zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, heb jij de waarschuwing van Ludo gisteren niet begrepen?
maar dat ken ik heul niet, toch?quote:
Als je dat niet kent/kan, zal je hier niet lang meer posten.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maar dat ken ik heul niet, toch?
ik bedoel, ik ben altijd heul braafquote:Op donderdag 4 december 2008 00:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Als je dat niet kent/kan, zal je hier niet lang meer posten.
Quote. Kom maar terug wanneer je kunt quoten.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 00:37 schreef Olep het volgende:
[..]
Als je dat niet kent/kan, zal je hier niet lang meer posten.
[/quoteik bedoel, ik ben sltijd heul braaf
die kanker iPod crashtequote:
Het is verdomme wel triest de laatste tijd.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik mag het hopen! Wat een kutnachtbagger is dit
Biertje dan maarquote:Op donderdag 4 december 2008 01:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is verdomme wel triest de laatste tijd.
Maar goed dat ik morgen alleen maar een onderwijsgroep heb om half 2quote:
Geluk. Zeker. Maar ONZ is echt aan het afsterven. Damn.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar goed dat ik morgen alleen maar een onderwijsgroep heb om half 2
Laat maar horen danquote:Op donderdag 4 december 2008 01:17 schreef timmmmm het volgende:
Het is 1.15 ;s nachts, je mag niet slapen, wat doe je?
Je maakt een kerstCD
Noem eens wat leuke nummersquote:Op donderdag 4 december 2008 01:17 schreef timmmmm het volgende:
Het is 1.15 ;s nachts, je mag niet slapen, wat doe je?
Je maakt een kerstCD
Weg!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:22 schreef porsche1 het volgende:
terug!
Ruben de puben. Het kan zo uit de kleuterklas komen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:25 schreef porsche1 het volgende:
vinden jullie ruben de puben geil en leuk? Stuur dan een email naar rubendepuben@hotmail.com!
Wie is dat? & Neen ik val op vrouwen!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:25 schreef porsche1 het volgende:
vinden jullie ruben de puben geil en leuk? Stuur dan een email naar rubendepuben@hotmail.com!
kijk op pagina 2 zijn filmpjes zijn gepost.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:26 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Wie is dat? & Neen ik val op vrouwen!![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:26 schreef Olep het volgende:
[..]
Ruben de puben. Het kan zo uit de kleuterklas komen.
quote:
Last Christmasquote:
Geen plaatjes van Giel meer. Paultjuhhh kreeg er een ban voor, gewoon handig als je ermee stopt dus.quote:
0, en voor wat, voor niet braaf zijn?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoeveel waarschuwingen heb je al gehad?
hoi turkse meneer.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen plaatjes van Giel meer. Paultjuhhh kreeg er een ban voor, gewoon handig als je ermee stopt dus..
Dankjequote:Op donderdag 4 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen plaatjes van Giel meer. Paultjuhhh kreeg er een ban voor, gewoon handig als je ermee stopt dus..
Voor het stelselmatig baggeren.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
0, en voor wat, voor niet braaf zijn?
Hey, zG.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
laagveen word ook weggebaggerd...quote:
Typisch Nerdquote:Op donderdag 4 december 2008 01:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
kijk op pagina 2 zijn filmpjes zijn gepost.
Suggestiesssssssquote:Op donderdag 4 december 2008 01:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Last Christmas
Lonely this Christmas
Happy Christmas
Feliz navidad
A wonderfull Christmas time
Let it snow
All I want for Christmas
A Winters tale
Santa baby
Fairytale of new york
Do they know it’s Christmas
Frosty the snowman
Flappie
Merry Christmas everyone
I’m dreaming of a white Christmas
It’s the most wonderful time of the year
It’s gonna be a cold cold Christmas
Dit is het voorlopig, ik moet nog wat meer hebben. Suggesties iemand?
Fouten in titels voorbehouden
OK, jullie zijn de Scheids, geef je grenzen maar aan.quote:
ze zijn leuk.quote:
quote:
Hallo!quote:
Top!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:32 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
OK, jullie zijn de Scheids, geef je grenzen maar aan.
ook welkom, bijna sinterklaas jongens!quote:
Begrepen!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|quote:Op donderdag 4 december 2008 01:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
laagveen word ook weggebaggerd...
meujj he!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:34 schreef Olep het volgende:
[..]
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... ______ = = = | = _|__|..., ] | ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )*****(@ )
Schaamteloos uit je fotoboek.
olep dikzak, jij moet afvallen!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Heeft u nog wat lekkers te eten vandaag?
Je moet die spiegel even voor je neus weghalenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
olep dikzak, jij moet afvallen!
Alle goede nummers staan er al opquote:Op donderdag 4 december 2008 01:36 schreef timmmmm het volgende:
Waaom wil niemand me helpen met mijn kerstcd
En porsche, no offence, maar hoe oud ben jij? Je gedraagt je namelijk of je 12 bent
14.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:36 schreef timmmmm het volgende:
Waaom wil niemand me helpen met mijn kerstcd
En porsche, no offence, maar hoe oud ben jij? Je gedraagt je namelijk of je 12 bent
ik heb niks anders te doen eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 01:38 schreef timmmmm het volgende:
Olep, ga er nou toch niet op in, wees nou eens de verstandigste
Welke 2 maten? Ik wil gewoon een leuke kerstcdquote:Op donderdag 4 december 2008 01:38 schreef cerror het volgende:
Ik wilde je meehelpen met je kerst cd maar die twee maten van je verneukten alles.
Maar jou noten ze er net zo goed voorquote:Op donderdag 4 december 2008 01:39 schreef Olep het volgende:
[..]
ik heb niks anders te doen eigenlijk
Dude veel meer klassiekers (quote:Op donderdag 4 december 2008 01:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke 2 maten? Ik wil gewoon een leuke kerstcd
Zeg dat maar tegen Olep en die 12 jarige Porschenogwattes.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Welke 2 maten? Ik wil gewoon een leuke kerstcd
Porsche distancieer ik me volledig van, Olep heb ik nog wel hoop opquote:Op donderdag 4 december 2008 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Olep en die 12 jarige Porschenogwattes.
Feyenoord fans hequote:Op donderdag 4 december 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Porsche distancieer ik me volledig van, Olep heb ik nog wel hoop op
Je slaapt dus nog steeds niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jou noten ze er net zo goed voor
Wat komt er ook weer na een maandban?
Als ik jou was, zou ik hem maar gewoon laten lullen
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Olep en die 12 jarige Porschenogwattes.
Hoop voor Olep.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, cerror is niet mijn beste vriend geweest tijdens zijn moderator periode.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n schoen!!quote:
Nou, Olep is nu een rasechte baggeruser, maar ik durf te wedden, dat over een jaar of 3/4, olep een goeie user is. De vraag is of jij dan niet al zo'n grote hekel aan hem hebt, dat je dat toch niet zal merkenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoop voor Olep.
Nouja goed punt eigenlijk, want hij probeert elke keer weer de mod uit te hangen en als hij iets verkeerds doet is het van sorry sorry sorry etc.
Op den duur trapt er wel iemand in.
Welk kerstnummer wil je verneukt zien?
Nu, vandaag, op dit tijdstip zou ik mezelf geen baggeruser willen noemen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, Olep is nu een rasechte baggeruser, maar ik durf te wedden, dat over een jaar of 3/4, olep een goeie user is. De vraag is of jij dan niet al zo'n grote hekel aan hem hebt, dat je dat toch niet zal merken
ik blijf altijd een slechte stoute ruben fan user.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, Olep is nu een rasechte baggeruser, maar ik durf te wedden, dat over een jaar of 3/4, olep een goeie user is. De vraag is of jij dan niet al zo'n grote hekel aan hem hebt, dat je dat toch niet zal merken
Olep wordt nooit een goede user.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog beter gezegd, volgens mij is hij zo'n Paultjuhhh opvolger.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Olep wordt nooit een goede user.
Pas als hij een TTT maakt waar ik zoiets heb van: Kudo's. Andere koek.
Ik zal het publiekelijk toegeven dan. Maar tot zover? Neen.
Alsof er heden ten dage nog TTTs worden afgegevenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ruben fan okay, maar user? Als jij zo doorgaat, betwijfel ik of jij voor altijd user zult blijvenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik blijf altijd een slechte stoute ruben fan user.
Ja. Maar daar moet je wat meer voor doen dan baas roepen en roflpiem0ls posten.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:49 schreef Olep het volgende:
[..]
Alsof er heden ten dage nog TTTs worden afgegeven
Je hoeft geen TTT's te maken om een goeie user te zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Roflpiem0l? Hoe verzin je dat nou weer.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Maar daar moet je wat meer voor doen dan baas roepen en roflpiem0ls posten.
Ach man, tegenwoordig is de kwaliteit in ONZ ver te zoeken. Af en toe een keer een TTT, maar welk topic is nu nog een TTT waard?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja. Maar daar moet je wat meer voor doen dan baas roepen en roflpiem0ls posten.
heul niet, ik ben een zeldzaam ventje, dus mij bannen ze niet zomaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ruben fan okay, maar user? Als jij zo doorgaat, betwijfel ik of jij voor altijd user zult blijven
Je hoeft geen TTT geopend te hebben om een goeie ONZ user te zijn, maar je moet wel iets bij kunnen dragen en geen topics die je niet begrijpt verbaggeren.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft geen TTT's te maken om een goeie user te zijn
In fact, je hoeft helemaal geen topicstarter te zijn om een goeie user te zijn. Het is geen wonder dat ONZ langzaam leegstroomt als enkel TTT makers worden beschouwd als goede users
cerror begrijpt ruben niet, stuur em is weg.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft geen TTT geopend te hebben om een goeie ONZ user te zijn, maar je moet wel iets bij kunnen dragen en geen topics die je niet begrijpt verbaggeren.
1 user zal niet zoveel veranderen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:56 schreef timmmmm het volgende:
Tja Olep, je staat nu op een zinkend schip, en het enige wat je doet is roepen, hé, we zinken, en gaat tegen de mast geleund kijken wat er verder gebeurt. Daar heb je natuurlijk niets aan
Eens! En ik zie dat Olep in de toekomst nog best doenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft geen TTT geopend te hebben om een goeie ONZ user te zijn, maar je moet wel iets bij kunnen dragen en geen topics die je niet begrijpt verbaggeren.
IKKE IKKE!quote:
Met zo'n instelling niet, en als iedereen dat denkt: één user zal niet zoveel veranderen, dan komen we inderdaad nergens. Maar je gelooft toch zeker niet dat jij de enige bent die wil dat het weer goed met ONZ gaat?quote:
Is dit een banaanvraag?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
cerror begrijpt ruben niet, stuur em is weg.
voor jou? Nee, en ook niet voor mij.quote:
En toch krijg ik de schuld van de ONZ leegloop.quote:
Toch wel voor porsche, en niet voor jou hè?quote:
Klopt, maar ik denk dat met hoe de mods nu modden, het ook niet gaat lukken.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet, en als iedereen dat denkt: één user zal niet zoveel veranderen, dan komen we inderdaad nergens. Maar je gelooft toch zeker niet dat jij de enige bent die wil dat het weer goed met ONZ gaat?
Tis heul wel mijn Ruben topic hé.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch wel voor porsche, en niet voor jou hè?
Wij hebben hier een semi-serieus gesprek, en hij zit er continu onzin tussen te gooien, omdat hij te weinig aandacht krijgt
En hoezo niet? Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 4 december 2008 02:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat met hoe de mods nu modden, het ook niet gaat lukken.
Dat vind ik dan weer niet terecht. Users bashen gewoon graag de crew. De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch krijg ik de schuld van de ONZ leegloop.
En ander gemekker.
Soms moeten ze een topic langer open laten. 1 reactie kan een baggertopic omdraaien in een kwaliteitstopic. Vind ik dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoezo niet? Wat is er mis mee?
1 reactie kan een baggertopic omdraaien in een kwaliteitstopic, dat ben ik met je eens. Maar als de mods elk baggertopic openlaten, heb je 100 baggertopics, waarvan er 3 omgedraaid zijn tot een kwaliteitstopic. Zoveel bagger vind ik 3 kwaliteitstopics niet waard, want kwaliteit uit zich sowieso, niet alleen in baggertopicsquote:Op donderdag 4 december 2008 02:03 schreef Olep het volgende:
[..]
Soms moeten ze een topic langer open laten. 1 reactie kan een baggertopic omdraaien in een kwaliteitstopic. Vind ik dan.
Dat werden ze, lieve schat. Maar wachten tot post 300 voordat het iets wordt, heeft weinig zin. En vooral als de topicstarter bekend staat voor baggertopics. Dan werkt het de topicstarter namelijk allemaal tegen, want baggeraars verbaggeren dan ook zijn topic.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:03 schreef Olep het volgende:
[..]
Soms moeten ze een topic langer open laten. 1 reactie kan een baggertopic omdraaien in een kwaliteitstopic. Vind ik dan.
Lees de MED of vraag het hem zelfquote:Op donderdag 4 december 2008 02:06 schreef GGMM het volgende:
timmmmm en Olep die een serieuze discussie willen voeren![]()
En nogmaals, waarom is Cerror geen mod meer? Dit heb ik gemist.
Ik had het gemist, zoals je kon lezen, maar thnx.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de MED of vraag het hem zelf
Klopt, maar soms moet je een topic gewoon even laten ''gaan'' vind ik. Natuurlijk je kunt niet alles open laten, maar als je denkt dat er enige potentie in een topic zit, gewoon eens kijken hoe het loopt. En als dan na post 30,40 het topic nog niet loopt kan ie altijd nog dicht.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat werden ze, lieve schat. Maar wachten tot post 300 voordat het iets wordt, heeft weinig zin. En vooral als de topicstarter bekend staat voor baggertopics. Dan werkt het de topicstarter namelijk allemaal tegen, want baggeraars verbaggeren dan ook zijn topic.
Werk er tenminste aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je een topic gewoon even laten ''gaan'' vind ik. Natuurlijk je kunt niet alles open laten, maar als je denkt dat er enige potentie in een topic zit, gewoon eens kijken hoe het loopt. En als dan na post 30,40 het topic nog niet loopt kan ie altijd nog dicht.
Kijk ik ben maar een user dus ik weet niet hoe jullie dat normaal doen, maar zo zie ik het.
Probleem is dat er dus op een gegeven moment 10 topics geopend zijn die wij dan allemaal even moeten aankijken tot een post of 30 - 40. Aan de hand van de reacties kun je al lezen dat een topic weinig te leven heeft, vooral als de TS bijvoorbeeld gewoon doodgewenst wordt.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je een topic gewoon even laten ''gaan'' vind ik. Natuurlijk je kunt niet alles open laten, maar als je denkt dat er enige potentie in een topic zit, gewoon eens kijken hoe het loopt. En als dan na post 30,40 het topic nog niet loopt kan ie altijd nog dicht.
Kijk ik ben maar een user dus ik weet niet hoe jullie dat normaal doen, maar zo zie ik het.
Ja je hebt ook wel gelijk. Alleen dat is zo moeilijk, ik kom niet veel goede topics meer tegen.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Werk er tenminste aan.
Weet je hoelang het voor mij duurde voordat mijn topics eens serieus werden genomen?
Een tijd lang gewoon goed meegepost met bekende TTT'ers zoals Bupatih, FlyingFox en Croupouque.
En toen ik echt een goed idee had, zelf een topic gestart.
Gein met den bijbel.
Nog steeds trots op.
Er zit meer werk in, dat klopt. Maar met huidige aantal moderators is dat toch te doen?quote:Op donderdag 4 december 2008 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probleem is dat er dus op een gegeven moment 10 topics geopend zijn die wij dan allemaal even moeten aankijken tot een post of 30 - 40. Aan de hand van de reacties kun je al lezen dat een topic weinig te leven heeft, vooral als de TS bijvoorbeeld gewoon doodgewenst wordt.
Ben je dan niet alleen maar kutreacties aan het verwijderen, en kijken f baggertopics niet erger bagger worden... Dan kan ik me voorstellen dat cerror er geen zin in heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 02:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zit meer werk in, dat klopt. Maar met huidige aantal moderators is dat toch te doen?
Of vergis ik me daar in?
Die zijn er zat. Doe gewoon mee.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk. Alleen dat is zo moeilijk, ik kom niet veel goede topics meer tegen.
Nee, ik bedoel dat je dan minder reacties verwijderd, en kijkt waar het topic heen gaat.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je dan niet alleen maar kutreacties aan het verwijderen, en kijken f baggertopics niet erger bagger worden... Dan kan ik me voorstellen dat cerror er geen zin in heeft
Er zijn nu zat topics waar je in mee kunt helpen. Ik kom met een lijstje, 2 sec.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk. Alleen dat is zo moeilijk, ik kom niet veel goede topics meer tegen.
Ik ben benieuwd! want ik heb ook geen zin constant ONZ in de gaten te houden om die paar goeie topics eruit te filterenquote:Op donderdag 4 december 2008 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn nu zat topics waar je in mee kunt helpen. Ik kom met een lijstje, 2 sec.
[FLAUW]Het klinkt toffer met een yo, yo.,quote:Op donderdag 4 december 2008 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn nu zat topics waar je in mee kunt helpen. Ik kom met een lijstje, 2 sec.
Wat probeer ik hier dan? Ik probeer serieus te reageren hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
Olep? Doe eens je baggerkwaliteiten omzetten tot iets positiefs?
het lukt je best goed, nu ik nog.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat probeer ik hier dan? Ik probeer serieus te reageren hoor
ja net weg.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
GGMM is zeker net weg, had hem nog ff nodig namelijk?
Weg inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 4 december 2008 02:32 schreef GGMM het volgende:
Done. Zal van t weekend ff kijken wat er mee gedaan kan worden.
Nu ga ik echt slapen
Wederom drie.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
![]()
Jaha! Ludo mijn smiley gemiddelde gaat goed!
Dat moet nog blijken, het is niet dat ik verder niets te doen heb. Daarom is meedenken/hulp gewenst.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:36 schreef Olep het volgende:
Zeg ludo ik moet je toch nageven, leuk idee zo'n magazine.
Ja natuurlijk. Ik zal proberen nog wat nuttigs in te brengen.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wederom drie.
[..]
Dat moet nog blijken, het is niet dat ik verder niets te doen heb. Daarom is meedenken/hulp gewenst.
Het komt vanzelf. In het begin was ik een slowchathoer en iemand die andere topics verbaggerde. Echt, elke topic die ik binnenliep werd bagger. Maar goed, dat stadium ontgroei je uiteindelijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:49 schreef timmmmm het volgende:
Het spijt me, Ludo, maar ik ga denk ik nog niet lang genoeg mee om veel inbreng te kunnen hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle newbies beginnen in ONZ?quote:Op donderdag 4 december 2008 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het komt vanzelf. In het begin was ik een slowchathoer en iemand die andere topics verbaggerde. Echt, elke topic die ik binnenliep werd bagger. Maar goed, dat stadium ontgroei je uiteindelijk.
Ah, je eerste stapjes buiten CLB?quote:Op donderdag 4 december 2008 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik keek het niet, maar wel uit die SC!
Helemaal in ONZ natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 03:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
heul niet mijn eerste!
Maar het blijft eng!![]()
Ik heb net nog ff mijn huiswerk gemaaktquote:
En nu slapen?quote:Op donderdag 4 december 2008 03:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff mijn huiswerk gemaakt
Actieve topicsquote:Op donderdag 4 december 2008 03:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, waarom heb je besloten hier te komen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 03:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb net nog ff mijn huiswerk gemaakt
Ach ff nog kijken of er iets interessants op FOK te lezen is en daarna wel denk ik jaquote:
Geen idee. Wanneer ik eindelijk eens moe word.quote:Op donderdag 4 december 2008 03:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach ff nog kijken of er iets interessants op FOK te lezen is en daarna wel denk ik ja
Hoe lang ga jij nog door?
Ik heb nu wel de afgelopen 3 dagen niets hoeven te doenquote:
Pak nog een Redbulletje!quote:Op donderdag 4 december 2008 03:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Geen idee. Wanneer ik eindelijk eens moe word.
Ga jij nu de hele tijd heul roepenquote:Op donderdag 4 december 2008 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heul oprecht!?
quote:Op donderdag 4 december 2008 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is heul geen slecht idee!![]()
Wil zo graag slapen, maar lukt nog ff niet en jij? Of was jij van dat onderzoek?quote:
Ik meestal wel, maar dan ga ik uit, alleen op woensdag blijf ik thuis om huiswerk te makenquote:
Onderzoek?quote:Op donderdag 4 december 2008 03:21 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Wil zo graag slapen, maar lukt nog ff niet en jij? Of was jij van dat onderzoek?
Hartstikke leuk tochquote:Op donderdag 4 december 2008 03:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik meestal wel, maar dan ga ik uit, alleen op woensdag blijf ik thuis om huiswerk te maken
Goed bezig! 't is trouwens gezellig in dat andere topic.quote:Op donderdag 4 december 2008 04:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nog steeds!
Aint no stopping me now
Welke? LINK!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 04:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig! 't is trouwens gezellig in dat andere topic.
Nooit geslapen. Maar maak geen slapende ONZ-mods wakker.quote:Op donderdag 4 december 2008 04:46 schreef timmmmm het volgende:
Waker worden, ONZ modden
Gelukkig is de engste mod nu wegquote:Op donderdag 4 december 2008 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit geslapen. Maar maak geen slapende ONZ-mods wakker..
Nee, we slaapposten, net zoiets als slaapwandelen maar dan anders.quote:Op donderdag 4 december 2008 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie ook nog wakker ofzo?
Ik weet er ales van!quote:Op donderdag 4 december 2008 04:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, we slaapposten, net zoiets als slaapwandelen maar dan anders.
quote:Op donderdag 4 december 2008 05:00 schreef timmmmm het volgende:
Vrouwen hoeven niet te slapen!
Vrouwen zijn de ware ubermenschen
Ik voel me inferieur
Deja vuquote:Op donderdag 4 december 2008 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik precies hetzelfde tegen jou gister, Olep, blauw, jij komt er wel!
Welterustenquote:Op donderdag 4 december 2008 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zei ik toen ook dat ik ging slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |