Goede smaakquote:Op donderdag 4 december 2008 03:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Zet dezemaar voor mij in de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Second thatquote:
Netjes. gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 december 2008 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ongeloofelijk
Een van de gezelschappen waar ik op het moment regisseer ( pas 2 maanden) heeft me vandaag een contract aangeboden tot 2012, totale artistieke vrijheid ( ik mag stukken kiezen, spelers kiezen en regisseren)
wauw
Ik heb me zeker wel vermaakt ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met jou dus wel wil je zeggen?
ja ik ben er ook blij mee, maar ik weet nu niet meer wat mijn marktwaarde is, zij bieden 6000, dat komt neer op zo'n 50 euro netto per repetitie van 2,5 uurquote:
Dat zal vast wel na zoooooon lange tijdquote:Op donderdag 4 december 2008 10:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb me zeker wel vermaakt ja..
wanneer wanneer wanneer??????quote:Op donderdag 4 december 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zin om te speleeeeeeen!!!
Ziet er nu al lastig uitquote:Op donderdag 4 december 2008 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zin om te speleeeeeeen!!!
Weeknie.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer wanneer wanneer??????
The Descentquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef Burner82 het volgende:
Wie weet er nog een leuke horrorfilm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |