abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63736855
Allemachtig wat een schijt spel zeg. Ben godverdomme 8 uur bezig geweest met alleen het installeren van het spel. De eerste installatie ronde ( Wat 1.5 uur duurt bij dit tering spel )liep de installatie vast en kon ik heel de tering zooi weer overnieuw starten . De tweede keer gebeurde hetzelfde.
En nu ik hem eindelijk geïnstalleerd heb na de nodige errors gedurende de installatie, doet de game het niet omdat ik ingelogd stond bij gta social club of iets dergelijks.
En nu start de game dus wel maar laadt ie geen nieuwe game, waardoor ik nog nik kan spelen.
En als ik het dan eindelijk kan gaan spelen heb ik er waarschijnlijk nog niks aan want ik kom net boven de minimale systeem eisen uit.

Ik adviseer iedereen om dit spel niet te kopen voor de pc.
pi_63736880
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC

Achterlijke LUL
pi_63736894
Misschien ligt het aan je pc, hij doet het hier namelijk prima
pi_63736909
Whehehe, TS heeft een achterlijke PC.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Donald Duck held woensdag 3 december 2008 @ 21:22:51 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63736924
Wat dat betreft is het op de PS3 een stukje makkelijker.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 3 december 2008 @ 21:22:56 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63736927
Maar even een NZB zoeken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63736933
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Brulbuffel het volgende:
Allemachtig wat een schijt spel zeg. Ben godverdomme 8 uur bezig geweest met alleen het installeren van het spel. De eerste installatie ronde ( Wat 1.5 uur duurt bij dit tering spel )liep de installatie vast en kon ik heel de tering zooi weer overnieuw starten . De tweede keer gebeurde hetzelfde.
En nu ik hem eindelijk geïnstalleerd heb na de nodige errors gedurende de installatie, doet de game omdat ik ingelogd stond bij gta social club of iets dergelijks.
En nu start de game dus wel maar laadt ie geen nieuwe game, waardoor ik nog nik kan spelen.
En als het dan eindelijk kan gaan spelen heb ik er waarschijnlijk nog niks aan want ik kom net boven de minimale systeem eisen uit.

Ik adviseer iedereen om dit spel niet te kopen voor de pc.
de installatie van het spel is iets heel anders dan het spelen ervan.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:23:07 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63736940
KLB / Gta IV voor de PC

Hoax. Dit kan geen klacht zijn.
pi_63736962
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Devvie het volgende:
Misschien ligt het aan je pc, hij doet het hier namelijk prima
Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.
Moet ruim genoeg zijn om deze bende aan de gang te krijgen.
Maar wat zou het probleem kunnen zijn waardoor ie geen nieuwe game laadt??
pi_63737004
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Brulbuffel het volgende:

[..]

Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.
Moet ruim genoeg zijn om deze bende aan de gang te krijgen.
Maar wat zou het probleem kunnen zijn waardoor ie geen nieuwe game laadt??
Zo'n PC kan je net zo goed in de vuilnisbak pleuren !
pi_63737007
Mijn dvd-lezer doet het niet goed. Heeft iemand een No-cd-tool?
  woensdag 3 december 2008 @ 21:24:45 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63737029
Iedereen die over GTA klaagt verdient een permban.
pi_63737056
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Blistering het volgende:
Whehehe, TS heeft een achterlijke PC.
jouw avatar
pi_63737131
TS kan er niet mee omgaan
pi_63737142
Je zeikt over een spel omdat je een kut pc hebt? Beetje raar vind je ook niet? Ligt niet aan het spel.
pi_63737252
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
TS gaat een kogelbrief naar rockstar toronto sturen.
pi_63737270
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Je zeikt over een spel omdat je een kut pc hebt? Beetje raar vind je ook niet? Ligt niet aan het spel.
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
pi_63737278
Ook allemaal van die huillies dat GTA IV het niet op hun PC doet, en dat komt dan omdat ze op fucking Windows 98 zitten

Zitten ze met hun XP zonder Service Pack whatsoever, en dan doet ie het niet. Moeten ze maar updaten.

Sowieso, mensen met verouderde software en drivers
pi_63737323
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef TNA het volgende:
KLB / Gta IV voor de PC

Hoax. Dit kan geen klacht zijn.
Het is dan ook gen klacht over GTA, maar over de PC van TS

TS, misschien moet je even overwegen een nieuwe computer te kopen ipv op je 486 iets te installen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_63737434
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC

Achterlijke LUL
Van wat ik tot nu toe lees is het een uiterst belabberde port.
pi_63737506
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:

[..]

De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
Iedereen weet dat als je pc krap aan de eisen voldoet dat het spel lastig draait en lang over instaleren doet..
pi_63737603
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:

[..]

Toch is het erg vreemd als je PC zo lang over installatie doet. Misschien is je DVD niet goed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_63737720
GTA4 veroorzaakt op dit moment de nodige problemen. Foutmeldingen in het spel, rare glitches (Textureproblemen, framedrops bij regen/mist, popups) , het zijn bijzonder hoge specs die het spel vereist, de installatie kan rare talen geven. Ze hebben het deze keer erg goed verpest, terwijl het met de voorgaande spellen liep als een lekke dakgoot.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:43:12 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63737747
issie er eindelijk voor de pc??

ja, soms leef ik onder een steen ja
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63737803
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Hpzone het volgende:
GTA4 veroorzaakt op dit moment de nodige problemen. Foutmeldingen in het spel, rare glitches (Textureproblemen, framedrops bij regen/mist, popups) , het zijn bijzonder hoge specs die het spel vereist, de installatie kan rare talen geven. Ze hebben het deze keer erg goed verpest, terwijl het met de voorgaande spellen liep als een lekke dakgoot.
Dat is wel ernstig dan, dat je ten eerste meer dan een half jaar moet wachten en dan nog bagger leveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')