Met benzinequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Of een Porche 911 hebben maar geen benzine.
OF internet hebben maar niet via nieuwsgroepen downloaden!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Of een Porche 911 hebben maar geen benzine.
Ik mis mijn studentijd wel een beetje, maar op sommige moment nog meerquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Nou om je wat op te vrolijken als je straks thuis komt Fer:
De studentes van Augustinus uit Leiden:
[ afbeelding ]
Hey.. jij bent toch advocaat ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was best lachen gister, Frank kwam elke keer goed weg
Was leukquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Was best lachen gister, Frank kwam elke keer goed weg
Het is gewoon eentje van MS die erbij zat. Maybe aan de instellingen sleutelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Was leukJe headset of je verbinding is wel wat karig. Je klinkt erg ver weg en soms val je ook weg.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Sickert het volgende:
Graf heracles! eerst Huntelaar rood aansmeren
en dan verdomme met 10 man verdedigen
fifa
Nee heb Ruzie gekregen.. Tijdens Voetbal met Sport op maat van school in Omnisport centum in apeldoorn. die gene heeft me bedreigt. mag ik aangifte doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:32 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Het is gewoon eentje van MS die erbij zat. Maybe aan de instellingen sleutelen.
@Chef de cuisine: ja, dat ben ik. Heb je de voedsel- en warenwet overtreden oid?
Ik doe geen strafrecht maar als je je echt bedreigd hebt gevoeld kun je daarvan altijd aangifte doen bij de politie. Met een aangifte geef je de politie aan dat zij naar aanleiding van de bedreiging een onderzoek starten. Het voordeel van aangifte doen is dat alle gegevens worden bewaard in het geval in de toekomst die persoon weer iets flikt. Altijd handig om te hebben zijn getuigen van in jouw geval de bedreiging. Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Nee heb Ruzie gekregen.. Tijdens Voetbal met Sport op maat van school in Omnisport centum in apeldoorn. die gene heeft me bedreigt. mag ik aangifte doen?
Rond 0:00 uur of tot 22:00 uur ben ik erquote:
Ik had vanmorgen voor 30 wat gekocht maar toen ik wegging heb ik ze maar weer verkocht, zondequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:09 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag trouwen 58% op mijn sprinter shorts,. Maar ik eas te laat thuis om te verkopen dus die mogen het weekend blijven logeren. Dan maar wat longs erbij ter compensatie
Firewall van router staat uit (voorlopig). Firewall op de vista bak staat ook uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef BugWorks het volgende:
Al gekeken naar de beveiligings instellingen op je wireless router/accesspoint, van de netwerkkaart of naar de firewall?
http://www.google.nl/search?q=wireless+not+working+under+vista+Linksys+WMP54G+v4.1&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Viro het volgende:
Firewall van router staat uit (voorlopig). Firewall op de vista bak staat ook uit.
hadden ze al je kado's stuk geslagen en daarna ingepakt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:28 schreef ursel het volgende:
Woei... De Sint houdt ook van Fifa 09
Pakjes avond van 19:00 tot 01:30 vieren..
grappigquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die Symbaloo gebruiken? Erg handig!
de wmp54 is de reden waarom ik vista heb weg gedaan, ultimate werkt niet met wmp54... geen goede drivers/niet compatible... zeg het maar, waardeloos...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Viro het volgende:
Probleempje![]()
NIC: Linksys WMP54G v4.1
Buurman zit voorlopig zonder internet door fout van ziggo of kpn. Dus mag hij van mij gebruik maken van mijn wireless netwerk voor zijn werk. Dus heb ik een reserve wireless adapter in zijn bak geplaatst alleen kan ik na het installeren van de drivers nog steeds geen verbinding maken met mijn wireless netwerk. Zijn bak kan niet eens een wireless netwerk vinden. Iemand een idee wat ik kan proberen om het werkend te krijgen?
Bijna volwassenquote:
Feliquote:
Ik zal wel even kijken of ik van schoonmama de foto's kan krijgen..quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
hadden ze al je kado's stuk geslagen en daarna ingepakt?
Ik heb Fifaquote:heb je nu fifa?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:30 schreef FJD het volgende:
Snel oefenen danDan kunnen we straks 3 vs 3 doen
ik heb helemaal niks gekregen van de sintquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:06 schreef Mr_Baus het volgende:Ik heb Mortal Kombat VS DC Universe gekregen van de sint
![]()
Wat een fijne aanwinst![]()
Je moet wel Xbox Live Gold hebben om online te kunnen FIFA'en tegen en met onsquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Feli
[..]
Ik zal wel even kijken of ik van schoonmama de foto's kan krijgen..
De computer kamer stond zo ongeveer helemaal vol..
[..]
Ik heb Fifa![]()
Ik hoor der nu ook bij..
Extra controllertje erbij.
Nu alleen nog dat Live uitzoeken hoe ut werkt..
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb helemaal niks gekregen van de sint
Meen je dat nou..quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moet wel Xbox Live Gold hebben om online te kunnen FIFA'en tegen en met ons
Ik heb nog wel een 48 hours trail code voor jequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Meen je dat nou..
Die had de sint er niet bij gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |