Mijn vader had er ook al vaker gegeten en vond het ook een goede tent, voor mij wordt het de eerste keer.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede tent. Hebben we al meerdere keren gegeten.
Beste Aziaat van Haarlem e.o.
http://eetrecensies.web-l(...)restaurant_sens.html
Oh wat erg! Gecondoleerd!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer terug van training. Feestje van zondag gaat niet door. Iemand van Dames 24 is deze week overleden aan een hersenbloeding
Jeetje.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer terug van training. Feestje van zondag gaat niet door. Iemand van Dames 24 is deze week overleden aan een hersenbloeding
weet nog niet wie het is maar ik vrees dat ik haar ken
Ja ik ook!! Er komt meteen een vriendinnetje eten dus moet wel ff wat achter de hand hebben als ie misukt haha! Maar daarintegen heb ik gelezen dat Tajines nooit echt kunnen mislukken!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe de eerste bevalt
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb een keer iets gewonnen op FOK! Notabene in F&F:
[PRIJSVRAAG] De FOK!-visjes zoeken een naam!
De enige keer dat ik wat heb gewonnen via fok, heb ik nooit iets ontvangen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:01 schreef borisz het volgende:Humor. Ik heb ook al wel eens wat op fok gewonnen in de loop der jaren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |