Ben dan ook een beetje afgeleid... Heb een serie op mn 2e scherm aanstaan die niets te maken heeft met enige economiënquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef ItaloDancer het volgende:
ik twijfelde al of twee knipogen niet wat te veel van het goed was
Is het al geregeld? Zo niet, dreigen om over te stappen naar een andere bank. Willen ze dan nog steeds die 1%, overstappen. Indien mogelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:28 schreef hondjes het volgende:
had anders 1% verhoging van de hyptheek rente bij de SNS, voor 1jaar.
was niet over te praten,,landelijk geregeld, zei men bij de bank.
Dat ge-quote:Op donderdag 4 december 2008 20:21 schreef Plux het volgende:
[..]
Het viel mij wel vaker op dat je overal met knipogen rondpost. Met veelvuldig knipogen ga ik bijna denken dat je zo'n... [ afbeelding ]
denk je wel aan de kosten van je hypo bij een andere bank zetten!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het al geregeld? Zo niet, dreigen om over te stappen naar een andere bank. Willen ze dan nog steeds die 1%, overstappen. Indien mogelijk natuurlijk.
Mooi roze is niet lelijk, toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat ge-van mij valt volgens mij wel mee hoor. Ik
en
veel vaker.
![]()
En wat een lelijke pink wink, heb even een betere gemaakt [ afbeelding ]
Vandaar de "Indien mogelijk natuurlijk." Het is meer ivm de onderhandelingspositie. Dreigen met overstappen helpt vaak, or so I'm told.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:35 schreef simmu het volgende:
[..]
denk je wel aan de kosten van je hypo bij een andere bank zetten!
ik ben een meisje, ik doe graag
Dat is paars, geen gay-roze.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat ge-van mij valt volgens mij wel mee hoor. Ik
en
veel vaker.
![]()
En wat een lelijke pink wink, heb even een betere gemaakt [ afbeelding ]
Tja, je zou het kunnen proberen. Een dreigement hoeft niet altijd uitgevoerd te wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:44 schreef hondjes het volgende:
gaat meer kosten dan die !% verhoging, dus je moet wel..
Worth a tryquote:Op donderdag 4 december 2008 20:56 schreef hondjes het volgende:
hebben we al gezegd,het enige wat we kregen waren 2 pennen.
dus als men denkt dat de hyptheekrente omlaag gaat, vergeet het maar.
Leuk hè, die service die banken tonen aan hun trouwe klanten... Postbank is niet anders, al ging het om andere zaken.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef hondjes het volgende:
het verschil op jaarbasis is 66 euro meer.
daar kan je niet voor overstappen, het is meer het idee, van ,daar zit je dan als trouwe klant.
en dan krijg je dus 2 pennen...lachen toch zoiets.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:12 schreef SeLang het volgende:
Renteverlaging zuigt.
Ik kan amper meer rondkomen man
Economisch gezien onlogisch.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zullen we fuseren?
66 euro. Waar hebben we het dan over? Er zullen mensen zijn die opeens 6600 euro meer moeten betalen.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef hondjes het volgende:
het verschil op jaarbasis is 66 euro meer.
daar kan je niet voor overstappen, het is meer het idee, van ,daar zit je dan als trouwe klant.
en dan krijg je dus 2 pennen...lachen toch zoiets.
Maar ik ga [ met waarschijnlijkheid P = x ] wel nog langer mee dan jijquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Economisch gezien onlogisch.
Bovendien ben jij geen lekker wijf.
nog daargelaten dat er in dit topic maar een lekkere milf rondhuppelt en die's al bezetquote:Op donderdag 4 december 2008 21:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar ik ga [ met waarschijnlijkheid P = x ] wel nog langer mee dan jij
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zullen we fuseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |