Lotr is verkocht.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef Reneuh het volgende:
Te koop:Unreal Tournament III: 25,- Call of Duty 4 25,- Guitar Hero: Aerosmith 30,- GTA 4 30,- The Orange Box 20,- PGR 3 7,- Tom Clancy's Rainbox Six Vegas 1 10,- Saints Row 1 7,- Lord of the Rings: Battle for Middle Earth 5,- Fifa 06: Road to Fifa World Cup 5,- Call of Duty 2 10,-
Of doe een goed bod.
Bij Gamehubs is hij nieuw 25 euroquote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef Leonos het volgende:
Wilt niemand EndWar kopen? 30 euries.
Promotie kopie. Maar daar merk je niks van
Je hebt pm aangaande GHIIIquote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
[GEZ]
Mercenaries 2
Oke, 25 incl dan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Bij Gamehubs is hij nieuw 25 euro
wil je die titels hebben of verkopen?quote:
Ik wil ze verkopen!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wil je die titels hebben of verkopen?
Een dag te laat dudequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
TR (1 van deze games tegen 1 GEZ)
Fable 2
Gears of War 2
Brothers in Arms: Hell's Highway
Far Cry 2
Call of Duty 4
Star Wars: The Force Unleashed
TR (2 van deze games tegen 1 GEZ)
Gears of War
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Crackdown
Cars
Over G Fighters
Saints Row
Stranglehold
Viva Pinata
Fuzion Frenzy 2
Fifa 06: Road to Fifa World Cup
Rainbow Six Vegas 1
GEZ
Fallout 3
Mirror's Edge
FIFA 09
James Bond: Quantum of Solace
Left 4 Dead
Mercenaries 2
Saint's Row 2
Shaun White Snowboarding
Ik wil graag GoW 2.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
TR (1 van deze games tegen 1 GEZ)
Gears of War 2
Klinkt... apart... Gewoon een retailversie uit een winkel/webshop?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:48 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ik wil graag GoW 2.
Ik heb Fallout 3 te ruil. Met pijn in me hart doe ik hem wegAls ik hem op mijn xbox speel zegt die na een tijdje dat hij hem niet meer kan lezen, maar hij is nog heel nieuw zonder krassen. Ik heb het ook bij assassin's creed, dus ik denk dat het aan mijn xbox ligt. PM me maar bij interesse,
Via Bart Smit besteld op internet. Me xbox zegt na een tijdje spelen dat hij unreadable is en ik hem met een doekje schoon moet maken ofzo, maar er is helemaal niks met de disc aan de hand.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt... apart... Gewoon een retailversie uit een winkel/webshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |