Hi,Requote:Op dinsdag 16 december 2008 22:32 schreef Re het volgende:
doe je rustig marsyas
en er zijn een heleboel mensen die wel baat hebben bij medicijnen.
Zucht.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:14 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi,Re
Je bedoelt het goed, maar de Mensen hier zijn 'oud&wijs'genoeg, dunkt me.
Ik had het tegen OceanPony en wat Mensen doen met mijn "advies"/opinie moeten/kunnen ze zelf beslissen..
Alleen pillen waar je écht baat bij hebt, en niet meer last dan gemak, zijn te 'pruimen', de rest is dure bagger !
Ik kan het weten, en zou niet weten waarom ik dit niet kan stellen..Ben benieuwd naar je motivatie..
Hi,Requote:Op woensdag 17 december 2008 08:48 schreef Re het volgende:
ongeacht je mening marsyas zou het tof zijn als je wel gewoon respect hebt voor mensen met een andere mening
De zoveelste irrelevante roman...(btw.. Da Vinci was BP)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
Kent iemand hier het boek The Da Vinci Method?
En zo ja, wat vinden jullie ervan?
Die post is behoorlijk in tegenstelling met de post die je erboven hebt geplaatst. Kun je het ook toelichten waarom je die mening bent toegedaan?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef Marsyas het volgende:
[..]
De zoveelste irrelevante roman...
.
Je zette het niet neer als zijnde een mening, maar een stelling. Daar zit een levensgroot verschil tussen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Marsyas het volgende:
Ik zie die 'tegenstelling' niet. Tenzij jij het boek fantastisch vindt, maar dan nog, ik dus niet, en da's alles. Niet meer, niet minder...Zolang een boek geen merk/meetbare invloed heeft/krijgt (zoals 'Das Kapital b.v.) noem ik het irrelevant.(wat iets anders is dan irrelevant zijn..) Mijn opinie is, itt de 'algemene' schijnbaar, niet maatstafgevend...
God, denk je dat nou echt. Ik erger me aan je en daarom reageer ik ook geërgerd. Dat doe ik niet namens 'de groep', ik spreek altijd zoveel mogelijk voor mezelf.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Marsyas het volgende:
[..]Maar zo'n 'mening' als die van 8, die neerkomt op afzeiken zonder tegenargumenten, en waar het "Ik zal dat varkentje , namens de groep nb.., wel even wassen"
Je vroeg wat ik ervan vind/denk, de respons is een opinie dus...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Je zette het niet neer als zijnde een mening, maar een stelling. Daar zit een levensgroot verschil tussen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Marsyas het volgende:
.Zolang een boek geen merk/meetbare invloed heeft/krijgt (zoals 'Das Kapital b.v.) noem ik het irrelevant.
(Godquote:Op woensdag 17 december 2008 16:25 schreef 8. het volgende:
[..]
God, denk je dat nou echt. Ik erger me aan je en daarom reageer ik ook geërgerd. Dat doe ik niet namens 'de groep', ik spreek altijd zoveel mogelijk voor mezelf.
De Borgia's zijn altijd al zwaar overschat, niet in de laatste plaats door henzelf..quote:
Ik kan moeilijk zeggen dat ik altijd voor mezelf spreek, want dat is onmogelijk. Mocht ik ooit beweren dat ik altijd voor mezelf spreek, dan is dat juist bullshit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef Marsyas het volgende:
[..]
(GodZeg maar Fred/Marsyas)
Dat je je ergerde was mij ook al opgevallen, maar of je vanuit die ergernis objectief kan zijn.....
En als je spreekt voor je zelf, dan doe je dat ook, "zoveel mogelijk"is in dat geval 'bullshit'..
Zelfs 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% =niet 100%....
Ik kan me vergissen, maar tenzij je officieel woordvoerder bent, spreek je per definitie voor jezelf..quote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef 8. het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik altijd voor mezelf spreek, want dat is onmogelijk. Mocht ik ooit beweren dat ik altijd voor mezelf spreek, dan is dat juist bullshit.
En ik heb trouwens nergens gezegd dat je een idioot bent, dus ga niet roepen dat ik faal in begrijpend lezen.
Dus Harry Potter is dus heel relevant?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Marsyas het volgende:
Ik zie die 'tegenstelling' niet. Tenzij jij het boek fantastisch vindt, maar dan nog, ik dus niet, en da's alles. Niet meer, niet minder...Zolang een boek geen merk/meetbare invloed heeft/krijgt (zoals 'Das Kapital b.v.) noem ik het irrelevant.(wat iets anders is dan irrelevant zijn..) Mijn opinie is, itt de 'algemene' schijnbaar, niet maatstafgevend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |