De 2e link?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Trevland het volgende:
Ladi kan je msschn nog ff een keer de op aan passen met de 2de link?
Bertha, nogmaals: Als hints verspreid zijn over meerdere stukken heb je er niets aan, dan is alleen de sterskte zinvol, die hints naar syb staan in verschillende stukken. Die van nem staan wel allemaal in 1 tekst stuk, dat is wel mooi...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Overigens, voor de speciale rollen: Ik vind Nembrionic en Syb-rund nu het meest verdacht.
Nembrionic
Boos: "Ja, alweer ja! Ik doet het ook voor jou hoor!"
Nembrionic heeft een postgemiddelde van 19
Kleur zou zijn usericon ook kunnen zijn.
En hij is nu ineens opvallend afwezig.
Syb-rund: heeft ook iets met keuken (koelkastroven) en heeft een foto van iemand met de rug naar je toe. Vind ik dus niet zo sterk, maar je moet iets
Ik wil niet weer verliezen
Oke, dan maak Nem maar afquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bertha, nogmaals: Als hints verspreid zijn over meerdere stukken heb je er niets aan, dan is alleen de sterskte zinvol, die hints naar syb staan in verschillende stukken. Die van nem staan wel allemaal in 1 tekst stuk, dat is wel mooi...
Ik had dat begin van de ronde al gevraagd, mag nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
Ladi, ik zat in een moeilijke kwestie, mag de cupido zichzelf koppelen?
De nieuwelingen wisten dat vast nog niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Bertha, nogmaals: Als hints verspreid zijn over meerdere stukken heb je er niets aan, dan is alleen de sterskte zinvol, die hints naar syb staan in verschillende stukken. Die van nem staan wel allemaal in 1 tekst stuk, dat is wel mooi...
Daarom zeg ik het ook nog een keerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwelingen wisten dat vast nog niet.
Halverwege ergens kwam ze erbij, maar ook niet zo heel lang geloof ik. Samen met Hawaii_Tim en Nembrionic geloof ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook nog een keer
Maar ik dacht dat bertha een veteraan was?
Ik wil graag een antwoord van ladi tim.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had dat begin van de ronde al gevraagd, mag niet
quote:
En toch mag t nietquote:Op woensdag 3 december 2008 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil graag een antwoord van ladi tim.
15xquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Silver_Shark het volgende:
Mmmz 15x Kratjes bier gaat er goed in PM maar voor me adres
Oohh, nou iig een paar van MENquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Tussendoor heb ik wel plenty delen gemist overigens
Er staat niet in de OP dat het niet mag.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef Silentalarm het volgende:
Ladi, ik zat in een moeilijke kwestie, mag de cupido zichzelf koppelen?
Maar in jouw PM naar mij staat dat het niet magquote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er staat niet in de OP dat het niet mag.
Cupido?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar in jouw PM naar mij staat dat het niet mag
Weet ik, maar bedacht me later dat er geen reden was waarom het niet zou mogen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar in jouw PM naar mij staat dat het niet mag
Ik voel me bij de neus genomen, en een oor aangenaaidquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Weet ik, maar bedacht me later dat er geen reden was waarom het niet zou mogen.
Met een lijk kan ook nog, necrofilie!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Lynda,
En mij was vandaag nog wel cybersex belooft
Dat gaat dus te ver, inderdaad!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met een lijk kan ook nog, necrofilie!
Dit sluit niet uit dat Isdatzo om zijn eigen huis heen aan het sluipen was. Al was dat misschien niet de bedoeling van Isdatzo, het kan met een busdriver te maken hebben gehad. Het sjezen kan dan slaan op de foto's van de brommer in IDZ's fobo. Tamelijk contrastrijk uit de hint van vandaag zou kunnen verwijzen naar de discussie in IDZ's avatar. Voor de rest kan ik er (nog) niks aan linken, maar voor het geval ik anders niet meer kan stemmen begin ik vast:quote:Het was een rustige avond geweest en alle dorpelingen hadden al vroeg hun bed op gezocht. Buiten echter liep een man rond het huis van Isdatzo. Hij had geen goeie bedoelingen en hij sjeesde als een speer om het huis heen. Toen hij eindelijk een ingang had gevonden, merkte hij dat deze uitkwam op de keuken. Dat kwam goed uit, want dat was tevens zijn favoriete plek in huis. Maar toen hoorde hij stemmen! Isdatzo was niet alleen! De maffioso raakte in paniek; 2 mensen, dat werd toch echt te gek! Hij gluurde om het hoekje en zag wie Isdatzo’s visite was. Gauw glipte hij uit het huis en belde één van zijn maffiamaatjes.
Oh, dat wil je graag?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
Er gaan maar geen boeiende rollen dood eh
Doe gewoon net als mij: niet meedoen: het scheelt precies 1 ronde en een hoop ergenis.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe eerder een nieuwe ronde, hoe beter
Jaaaaaah, dat is natuurlijk privéquote:
RIP, lyndaquote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef lynda het volgende:![]()
het is gewoon NIET! leuk meer om continu als een van de eerste dood te gaan ondanks dat het voor 89437898738457874% duidelijk is dat ik nooit een boeiende rol heb
wanneer komt me Kratje bierquote:Op woensdag 3 december 2008 23:09 schreef CaLeX het volgende:
Ik doe nog eens hints oplossen.
SS je bent een eikel
Awwwwwquote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef lynda het volgende:![]()
het is gewoon NIET! leuk meer om continu als een van de eerste dood te gaan ondanks dat het voor 89437898738457874% duidelijk is dat ik nooit een boeiende rol heb
Gelijk met die van isdatzoquote:Op donderdag 4 december 2008 00:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wanneer komt me Kratje bier
Ik ben gewoon druk bezet. Als ik vanmiddag goed ben geworden in engels leren, en op tijd klaar ben, dan ga ik hints oplossen!quote:Op donderdag 4 december 2008 07:15 schreef Ladidadida het volgende:
En weer niemand die hints oplost..
dat zou best kunnen. Ik was hiervoor ook 2 of 3 keer achter elkaar maffiaquote:Op donderdag 4 december 2008 08:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hád ik eindelijk eens een oplosbui, ben ik dood.
subklacht:
Mensen die denken dat ik 2x achter elkaar Maffia ben
Iemand die toe geeft dat ie maffia isquote:Op donderdag 4 december 2008 08:44 schreef Silentalarm het volgende:
Het kan niet anders dan dat ik maffia ben. Ik leef nog steeds!
HET IS EEN MIRAKEL!
Goh, zit ik er naast dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 07:15 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 07:15 schreef Ladidadida het volgende:
Vote b.erthaquote:B.ertha :
- Ergens op pagina twee van 'maak Nembrionic maar af', dat kun je natuurlijk makkelijk zeggen als je maffia bent.
- Fruit in de avatar
- Katten in haar fotoboek, daarnaast ernstig in knuffelpositie met bruin/grijsgekleurde.
- Boeken over Tuin te koop in haar postgeschiedenis
- Contrastrijk weet ik nog niet . Appels met bananen vergelijken ?
Etcetera was nog wel ietsje erger, maar bijvoorbeeld het beschuldigen van anderen die niet geloofden dat SS maffia was:quote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef B.ertha het volgende:
Nou, ik vind die van Isdatzo dan wat logischer. En trouwens, ik zei als eerste iets tegen S_S, maar en kruistocht? Ik heb erg laat gestemd omdat ik twijfelde.
quote:Ik snap niet waarom je hem zo in bescherming neemt. Als jullie allebei maffia zouden zijn, werd je nu alleen maar verdacht. Als je geen maffia bent, dan kun je niet zeker weten dat hij het niet is. Dus.
Met niemand bedoelde ik: 'relatief weinig'quote:
nou sorry dat ik ernaast zat hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 12:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Etcetera was nog wel ietsje erger, maar bijvoorbeeld het beschuldigen van anderen die niet geloofden dat SS maffia was:
[..]
Ernaast zitten is 1 ding, iedereen beschuldigen die het niet met je eens is terwijl je ernaast zit is wat anders. Het was zo overduidelijk dat ladi niet alleen die koks hint gemaakt zou hebben...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou sorry dat ik ernaast zat hoor
Dat was een vraag, waar ik later antwoord op heb gekregen. Dat ging om het verderzoeken. Diegene (was jij dat niet?) zei voor mijn gevoel dat SS het niet was en ik zei dat je dat niet zeker wist. Dat is gewoon opgelost.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Etcetera was nog wel ietsje erger, maar bijvoorbeeld het beschuldigen van anderen die niet geloofden dat SS maffia was:
[..]
De eerste paar uurtjes van de de dag gaat het redelijk, daarna is het een dramaquote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Je stond wel boven mij in de dagcijfers, zag ik toevallig
?quote:bekogelde lynda keihard met eten
21. B.erthaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wie post er veel in culinair? Er stond al eerder iets van dat de keuken de favoriete plek in huis was, en bij de laatste kills
[..]
?
De laatste 2 rondes waren dan ook echt raarquote:Op donderdag 4 december 2008 16:24 schreef ZxOrD het volgende:
Ik begin dit maar een vaag spel te vinden, eerst rellen en nu iemand die zijn rol bekend maakt (incl. screenshot).
Ookal mag ik nieuw zijn en nog niet zo supergoed zijn in de hints op te lossen... ik doe ook maar mijn best
Ben net terug van fysio, rustig aanquote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, kom op jongens, laat me niet zo alleen
Het verhaal over degene die om je huis heen sloop maakt het onwaarschijnlijk dat jij het zelf bent, maar het sluit het niet uit. Misschien ben je van plek verwisseld met iemand (door busdriver), waardoor het alsnog kan dat jij maffialid bentquote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
En Hawaii_Tim, waarom wil je mij lynchen? Ik dacht dat het overduidelijk was dat ik geen mafia ben. Ik ben benieuwd op basis van wat je op mij stemt.
En dan zo'n drastische actie om mij eruit te gooien, ja misschien was er niks meer tegen te doen, maar wees dan sportief en wijs mij op mijn fout. Of gooi me er één ronde uit. Dit gaat nergens over.quote:Dit is zo fucking verboden dat ik hoop dat de SL van de volgende ronde jou een rondje niet mee laat doen.
Dankjequote:Op donderdag 4 december 2008 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat B. niet wist wat ze deed eigenlijk. Ik snap dat je iets hebt van 'deze ronde is klaar voor jou' maar verder moet je het ook laten en niet al te overdreven reageren, Ladi. De boodschap is wel aangekomen denk ik
Aangezien er niet zo veel informatie in dit stukje staat, denk ik dat het om iemand gaat die nog niet zo lang op fok zit, of iig niet zo veel nog heeft gepost.quote:Dit maffiamaatje werd zo boos, dat deze er een kleur van kreeg. Woede kwam op, en hoewel de mob normaal gesproken niet echt veel duidelijkheid kon geven, was het nu meer dan duidelijk: die idioot die de plannen om Isdatzo te vermoorden had gedwarsboomd, moest zelf dood. Toen Harajuku. (velddokter) de woning van Isdatzo verliet, werd ze dan ook razendsnel vermoord met 19 messteken.
Ik vind dat er misschien wel wat handige dingen instaan:quote:Op donderdag 4 december 2008 16:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Aangezien er niet zo veel informatie in dit stukje staat, denk ik dat het om iemand gaat die nog niet zo lang op fok zit, of iig niet zo veel nog heeft gepost.
Ik heb nog niet gevote, dus vandaar ook nog geen lijstjequote:
huuuuh?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef timmmmm het volgende:
## Siesta: Hij is degene die evenzeer de SSer verdacht als B.ertha, maar daar nu de verantwoordelijk naar een ander schuift, hij is degene die zei dat NW Nem af moest maken. Heel verdacht dus
En ik heb geen zin om naar hints te kijken, dus stem ik op wie zich het verdachtst gedraagt
Isdatzo (1) Hawaii_Tim
B.ertha (2) Susi, SiestaGuru
SiestaGuru (1) timmmmm
Hihi, dat bedoelde ik ook. Maar dat zijn (imho) weinig erg uit elkaar liggende dingen (maargoed, ik trek te snel conclusies dat kleur -> rood -> woede bij mij associeert)quote:Op donderdag 4 december 2008 16:59 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Ik vind dat er misschien wel wat handige dingen instaan:
Dit maffiamaatje werd zo boos, dat deze er een kleur van kreeg. Woede kwam op, en hoewel de mob normaal gesproken niet echt veel duidelijkheid kon geven, was het nu meer dan duidelijk: die idioot die de plannen om Isdatzo te vermoorden had gedwarsboomd, moest zelf dood. Toen Harajuku. (velddokter) de woning van Isdatzo verliet, werd ze dan ook razendsnel vermoord met 19 messteken.
Ik zeg ook maar wat hoor
Dudequote:Op donderdag 4 december 2008 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het verhaal over degene die om je huis heen sloop maakt het onwaarschijnlijk dat jij het zelf bent, maar het sluit het niet uit. Misschien ben je van plek verwisseld met iemand (door busdriver), waardoor het alsnog kan dat jij maffialid bent
Waarom ps ook al weer? Alleen die rivier?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef Susi het volgende:
Oh fuck
Nu, dan stem om 22.05 op Puntenslijpsel. Kunnen we nog winnen ?
ik heb geen vermoedens meer, ik heb echt geen flauw ideequote:Op donderdag 4 december 2008 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dude
Ik ben echt geen maffia
Ik heb wel weer een vermoeden, maar ik wacht de hints af...
Kijk in het vorige topic na nacht 1, ik heb die hints van jou overgenomen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 20:53 schreef ZxOrD het volgende:
Djeez, waarom die stemmen op h-Tim?
Ik heb hier 100 hints zitten posten, maar niets naar h-Tim,
ik ga toch maar eens goed zoeken naar de mensen die op hem hebben zitten stemmen
Zeg, ik weet wel vrij zeker wie het zijn. Júllie wilden mij afmaken, en nu ben ik alsnog dood. Wat maakt het uit?quote:
veel, want nu is dorp 2 mensen kwijt ipv 1quote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, ik weet wel vrij zeker wie het zijn. Júllie wilden mij afmaken, en nu ben ik alsnog dood. Wat maakt het uit?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak."Stil nou eens" siste deze, maar de reactie was: "Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m'n eetgewoontes"; Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: "Daar komt ie! W00t joduuuh" Aan de andere kant van de straat kwam inderdaad iemand aangelopen, het was timmmmm. Hij verkleedde zich 's nachts graag als vrouw en dat konden de mobs ècht niet toestaan. Toen hij dichterbij kwam, besprongen ze hem samen en staken een paar messen in zijn hoofd."En het beloofde nog zo'n rustige dag te worden" waren timmmmm's (dorpsbewoner) laatste woorden.
En eindelijk een duidelijke hint naar Susi, die woont hééél ver weg!!!quote:
Isdatzo was in zijn woning om 19:30 naar Nederland3 aan het kijken, en vermaakte zich zeer. Het werd al wat later, Isdatzo pikte nog een paar minuten van het damestennis mee en besloot daarna naar bed te gaan. Toen hij echter in zijn badkamer stond en zijn tanden aan het poetsen was, sprong en ineens iemand vanuit de douchecabine de badkamer in. "Waar kom jij vandaan"gilde Isdatzo. "Van hééééééél ver weg" was het antwoord en de mob pakte de tandenborstel van Isdatzo af, duwde deze achterin zijn keel duwde net zolang door tot Isdatzo (dorpsbewoner) gestikt was in zijn eigen tandenborstel.
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En eindelijk een duidelijke hint naar Susi, die woont hééél ver weg!!!
Je had echt niets te doen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lekiamh! Lekiamh houdt niet van buitenlanders want hij is nationalist an PVV-fan!
[..]
En eindelijk een duidelijke hint naar Susi, die woont hééél ver weg!!!
BM! BM! ik wil een dubbele lynch!!
Hiermee bedoel je toch wel mijn dood hèquote:
Jij sneaky sneaky dametje! Weet je wat er ook om half negen is, in het weekend? Op Nederland 3? Mooi weer de Leeuw! En weet jij waar jij ongeveer duizend topics van in je actieve topics hebt staan?!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef Susi het volgende:
Om half 8 is altijd op Nederland 3 de Wereld Draait Door.
Geef me 10 minuten
Wat een gelul.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lekiamh! Lekiamh houdt niet van buitenlanders want hij is nationalist an PVV-fan!
Ik neem aan dat Ladi zich ook niet is gaan inlezen en dit is toch wel een beetje het (slechte, doch imo terechte) beeld van nationalisten en pvv'ers. Als ik de kans krijg er eentje online te lynchen...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Ga je eens inlezen over nationalisme meis.
Ehhmmm, OKquote:
Jammer, erg naïef van je. Ik wil best de discussie met je aangaan, maar dat lijkt me niet echt ingame gerelateerde chat.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ladi zich ook niet is gaan inlezen en dit is toch wel een beetje het (slechte, doch imo terechte) beeld van nationalisten en pvv'ers. Als ik de kans krijg er eentje online te lynchen...
Kom maar hoor.quote:enfin, ik weet zeker dat die hint op jou slaat, maar als je wil zoek ik wel nog meer bewijs tegen je
Wat zijn de hints?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Susi, wat doe je echt
PS (1) Susi
Susi (1) PS
DuTank is fan van PSVquote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Verderop in het dorp liepen nog 2 maffialeden. De één liep hard tegen de ander te praten in de hoop op tegenspraak. “Stil nou eens!” siste deze, maar de reactie was: “Nee joh, ik ben gek hierop! Oh, had ik je al verteld dat ik weer een klysma moet? Tsja, obstipatie. Komt door m’n eetgewoontes!” Ineens stootte de tweede mob de eerste aan en zei: “Daar komt ie! W00t joduuuh!” Aan de andere kant van de straat kwam inderdaad iemand aangelopen, het was timmmmm. Hij verkleedde zich ’s nachts graag als vrouw en dat konden de mobs ècht niet toestaan. Toen hij dichterbij kwam, besprongen ze hem samen en staken een paar messen in zijn hoofd. “En het beloofde nog zo’n rustige dag te worden!” waren timmmmm’s (dorpsbewoner) laatste woorden.
Ik ga met Susi mee in vote tegen PS.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Susi, wat doe je echt
PS (1) Susi
Susi (1) PS
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik zei toch dat siesta een hoer maffia was
Stem maar op PS. Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb de topics niet echt gevolgd vanwege schilders, wie wat waar hoe?
kom maar met een reden, ik ga niet zomaar op ps stemmenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Stem maar op PS. Komt wel goed schatje
En dat zeg jij.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh kom op! Susi moet dood. Laat je niet verleiden door die maffiaslettebak
Alweerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Isdatzo het volgende:voor mensen die mij niet geloofden.
En wat een gay manier om te sterven![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Isdatzo het volgende:voor mensen die mij niet geloofden.
En wat een gay manier om te sterven![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, maar ik ben geen maffioos. Ik ga liever dood in de volgende kills dan nu in de lynch, en dat ik dan twee maffiosi aangegeven heb! Ik ben bodyguard! Damned, dorp, waar zijn jullie
Vrouwen...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
DuTank is fan van PSV
Gepost in het topic 'Stinken'
Waarom unvote je inneens, even snel schoon schip maken ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
En gvd, je laat me twijfelen. Nu ben ik over DuTank mogelijk nóg zekerder, dus misschien kan ik het beter zo doen voordat 'de meute' komt. Er kan er toch maar eentje dood.
## unvote PS
## Du Tank
Misschien is het interessant om even te kijken naar de personen die heel snel aan kwamen zetten met SilverShark. Tuurlijk was het vrij logisch gezien die keuken, maar toch: CaLeX, Puntenslijpsel, B.ertha. Daarnaast stemmen CaLeX, DuTank en Nembrionic vrij snel op hem.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waarom unvote je inneens, even snel schoon schip maken ofzo?
Ik wil die beschuldigingen richting PS nu wel eens zien
Jij beschuldigt mij met een Ajax-hintquote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
DuTank, ik schrijf je nóóóóóóóóóit meer in
Je wordt genaaid waar je bijstaat, ongelooflijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
DuTank, ik schrijf je nóóóóóóóóóit meer in
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:36 schreef SiestaGuru het volgende:
Lijkt me duidelijk he...
Calex(1) SiestaGuru
Ja kut, ik moet tussen twee trouwen kiezenquote:
Ik heb van de 3 dagen amper iets gedaan. 1x snel even gestemd voor BM en andere keer even snel gekeken of er ook maar één (goede) hint was, gevolg: 1x gestemd voor lynch.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Los ze dan zelf op als je het zo goed weet
Ik zit morgen rond lynchtijd met de familie te eten, dus als ik hier weg ben, staat mijn stemquote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef Susi het volgende:
Dat heet afleidingsmanoeuvre, kinders. Op vijf minuten voor de lynch gaat meneer DuTank wel weer braaf op mij stemmen.
Nou, mocht het zo ver komen, red ik mijn eigen hachje.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ik heb net bekend Bodyguard te zijn
Dus ga dan voor Lekiamh, als je toch random doet
Of naja PS mag ook. Ik ben het zekersteweten niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef Susi het volgende:
Pff. Doe dan Syb
Krijg je van ons beiden foto's
Alles wat je naar 22.00 eet is slecht he! Dat verteert namelijk niet goed (ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef SiestaGuru het volgende:
DuTank, moest dat nu? Ik was net aan het eten
lol, ik lig hier in bed met een zak pepernotenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alles wat je naar 22.00 eet is slecht he! Dat verteert namelijk niet goed (ofzo)
Zo hoort het, 4 december. Dan mag het.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
lol, ik lig hier in bed met een zak pepernoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |