das engquote:Op woensdag 3 december 2008 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Vanochtend zo'n bejaarde tegen mij vanuit het niets: de bus komt over twee minuten.
*Komt de bus al om het hoekje rijden...
![]()
Nee, ik ben mondig aangelegt en heel creatief met geloofwaardige smoesjesquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kreeg je een preek?
Die van mij haalde z'n schouders op. Volgens mij dacht hij dat het wierook was ofzo.
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De brutaliteit, dat je dat durft te vragen
Jordy? Ben jij dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.![]()
Gaarne een beknopte beschrijving.
wij wel.quote:
ik dacht dat men met een g was ''meng''quote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Het is rot -koud, buiten, jaquote:
MÊNNUS KOUDquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is rot -koud, buiten, ja
Niet normaal men.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je waar het koud is...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeistquote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Ja, maar ik kan dat niet uitspreken enzoquote:
Nou...quote:
Alleen paupers heten wesleyquote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg net: "Wesley".
Ik hopelijk vanaaf rond half acht. Nu van nieuw vennep terug naar heemskerk.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeist
Ik draag geen sjaal omdat ik gevoelig ben voor keelontsteking.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vond het wel tof weer, helemaal helder (nu niet meer helaas) blauw.
Met een dikke sjaal en goede handschoenen is het prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |