Dat is iedereenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
lekker binnen blijvenquote:
NG luistert sowieso nooitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
Wie ben jij?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Oh damn, wist ik niet.
Waarom is je paps nou weer een wetslaaf
Is niet het meest slimmequote:Op woensdag 3 december 2008 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?
Maar da's logischquote:
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boetequote:Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik had in een doosje wat wiet/shag mix gestopt, want die paste niet meer in de joint. En dat doosje had ik op een plank gelegd. Kijkt mijn vader uiteraard in dat bakje toen hij op zoek was naar plectrums.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG luistert altijd naar mij, net als zijn vriendin.
Kreeg je een preek?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik was een x aangehouden met softdrugs, geen boete
Ik zo van ''YES'' maar toen werd er wel een aantekening in pc gemaakt en dat zag papsie wel
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terugquote:
Ah kijk, daar heb ik dan wel weer respect voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is iedereenalleen de één wat meer bewust dan de ander.
En tjah weet ik niet me dunkt dat z`n interesses er liggen![]()
Maar hij loopt niet op straat, hij is een grote baas in het politie leven
Alleen als zo`n straatpauper me ziet krijg ik geen boete maar een wel een aantekeningen dat kan hij wel zien
Post zelf foto'squote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
let je op voor bejaardenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zometeen lekker met het OV weer terug
De brutaliteit, dat je dat durft te vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wesley, een maagd wat betreft Bagger SC.
En jij bent ?
Ja tuurlijkquote:
Vind ik niet nodig.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
TC, doe eens wat meer foto's posten.
Het 2dequote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Probeer je me nou belachelijk te maken of zijn er meer hondjes die fikkie heetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |