das engquote:Op woensdag 3 december 2008 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Vanochtend zo'n bejaarde tegen mij vanuit het niets: de bus komt over twee minuten.
*Komt de bus al om het hoekje rijden...
![]()
Nee, ik ben mondig aangelegt en heel creatief met geloofwaardige smoesjesquote:Op woensdag 3 december 2008 15:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kreeg je een preek?
Die van mij haalde z'n schouders op. Volgens mij dacht hij dat het wierook was ofzo.
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De brutaliteit, dat je dat durft te vragen
Jordy? Ben jij dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik heb je weinig hier zien posten, dus weet niet wie je bent.![]()
Gaarne een beknopte beschrijving.
wij wel.quote:
ik dacht dat men met een g was ''meng''quote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Het is rot -koud, buiten, jaquote:
MÊNNUS KOUDquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is rot -koud, buiten, ja
Niet normaal men.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je waar het koud is...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeistquote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoop dat ik vanaaf naar de filiaal opening in zeist kan men.
Ja, maar ik kan dat niet uitspreken enzoquote:
Nou...quote:
Alleen paupers heten wesleyquote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg net: "Wesley".
Ik hopelijk vanaaf rond half acht. Nu van nieuw vennep terug naar heemskerk.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dicht bij Zeist
Ik draag geen sjaal omdat ik gevoelig ben voor keelontsteking.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vond het wel tof weer, helemaal helder (nu niet meer helaas) blauw.
Met een dikke sjaal en goede handschoenen is het prima te doen.
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:49 schreef Gupje het volgende:
En wat loopt iedereen te klagen, blauwe hemel hier en aangename temperatuur.
De hele dag al
Neeeheeee, als ze om een jas vragen...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pas als ijsberen het koud hebben, dan is het pas koud
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeheeee, als ze om een jas vragen...
DIJENKLETSER ..... !!!!
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.
quote:
Ik wil wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 15:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wie gaat er mee naar het noorden van noorwegen/finland/zweden om die mooie kleuren in de lucht te spotten?![]()
Ik denk dat jitzze gijs ofzo heetquote:Op woensdag 3 december 2008 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Neen, alleen hosselaars en barbaren..
Giovanni is een pauper naam. Of frits..
Was jij nou degene met zo'n josti-afdeling?quote:
Zolang ik niet bibber is het voor mij aangenaamquote:Op woensdag 3 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is pas vanaf 21 graden aangenaam.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik denk dat jitzze gijs ofzo heet
Dan zullen we jou even invriezen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zolang ik niet bibber is het voor mij aangenaam
Ja, maar deze kende ik nog nietquote:Op woensdag 3 december 2008 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij nou degene met zo'n josti-afdeling?
Die ging meezingen enzo?
En engelstalige liedjes ombouwen naar Nederlandstalig?
En dan ga ik in 2100 vertellen hoe fok van vroeger er uit zagquote:Op woensdag 3 december 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan zullen we jou even invriezen.
Ikquote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Want jij heet Reinier ?
Of je vriend ?
Nee, we mieteren je van een gebouw zodat je uiteenspat.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dan ga ik in 2100 vertellen hoe fok van vroeger er uit zag
Zeg Denise, waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet Anne.
Voor het geval dat mensen denken dat ik Denise heet ofzo.
Not all of them, maar wel veel dat kloptquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee+iedereen noemt je rl ook Gupje
Nohh... je weet dat het binnenkort kerst is heh?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar deze kende ik nog niet
En dat meezingen en vertalen is nog steeds zo
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, we mieteren je van een gebouw zodat je uiteenspat.
BWEHEHEHE
Als jouw voornaam wesley is, dan is verdere argumentatie overbodigquote:Op woensdag 3 december 2008 16:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hele mooie stelling ik mis slechts een argumentatie
Ik nietquote:
Oh ja, fuck, dat is waar ook. Dat wordt echt de ergste periode van het jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh... je weet dat het binnenkort kerst is heh?
Whahaha, en ik kende een anne (geen grap) die hardcore gothic was.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ken(de) een Wesley, maar dat is een snijdende emo.Hij zal wel dood zijn ofzo
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, dat is waar ook. Dat wordt echt de ergste periode van het jaar
Ik moet een mp4 speler hebben.
Dat wordt ik ook elke dag. Tot grote spijt van mn vriendin. Ik kom dus elke dag helemaal pissed thuisquote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Ik zou echt zo stront -sacharijnig worden van al die blije collega's
Hoe zie je dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat is je naam op live trouwens zie net dat je 360 hebt?
Dat van mij was ook geen grapquote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Whahaha, en ik kende een anne (geen grap) die hardcore gothic was.
HAHA FRIESquote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, sukkel. Dat is een friese naam
Wieso dat dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
mijn naam is ook fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je teveel gepwnt?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
Heequote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
HEE BP!
gingerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Nee, ik ben niet fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Ja, daar was ook alles mee gezegtquote:
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegevenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar komt u friese naam dan vandaan?
Mn naam is wel fries. En ik ben Westfries. Hoewel ik in delft geboren ben en tot mijn 7e ofzo in utrecht gewoond hebquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Silentalarm? Heb jij heeeel toevallig een kaartje voor Rise Against over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |