quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef DaFan het volgende:
Yashaaaaa.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef DaFan het volgende:
Maar die is van mij.
lolquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach gut, hier willen ze je nog wel meis! Snel doen voordat ze je echt leren kennen
Skaaiquote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Scandalous, SEMTEX, Jerney en Hertje. In het echt zijn ze minstens zo knap.
En allemaal keihard bezet ha dus dat zijn geen opties.
Rippertquote:
ja maar ze zijn blij en gelukkig en zo. Da's zonde!quote:
Je moet altijd stoppen op je hoogtepunt, R.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Ripley het volgende:
ja maar ze zijn blij en gelukkig en zo. Da's zonde!
Dat doe ik ook altijd JKquote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet altijd stoppen op je hoogtepunt, R.
(whehe, hoogtepunt)
Ik stop soms voor het hoogtepunt van de dame.quote:
Van de relatie, JKquote:Op woensdag 3 december 2008 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik stop soms voor het hoogtepunt van de dame.
Keeps them eager..
Bij jou ook, Sjee.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alles kan kapot, Skaai.
Nee mên, ik ga de uitzondering op de regel worden.quote:
Doorgaan na je hoogtepunt is soms gewoon too much, R.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef Ripley het volgende:
Van de relatie, JKAnders zou het wel heel sneu voor me zijn
Doet je webcam het nog?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, ik ga de uitzondering op de regel worden.
Oftewel, try me..
Dan doe je iets niet goed!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doorgaan na je hoogtepunt is soms gewoon too much, R.
Ligt in een Ikea-bak te verstoffen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef Skaai het volgende:
Doet je webcam het nog?
Die heb ik nooit meer aan.quote:En je msn?.
quote:garpje
.
Ligt aan de kwaliteit van het hoogtepunt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef Skaai het volgende:
Dan doe je iets niet goed!
Lang niet zo zielig als iemand die een ONZ topic kennelijk bloedserieus neemt.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
omg
topic
hoe zielig kun je zijn ...![]()
Wij deernes kunnen eindeloos doorgaan JK.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van het hoogtepunt..
Jaja, stoer doen op the interwebz, maar als puntje bij paaltje komt dan "was het te intens".quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Ripley het volgende:
Wij deernes kunnen eindeloos doorgaan JK.
Dan doe je het gewoon niet goed Sjee!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaja, stoer doen op the interwebz, maar als puntje bij paaltje komt dan "was het te intens".
En dan natrillend in slaap vallen.
Bah!
Nou ja, niet bah, maar je begrijpt.
Heul nietquote:Op woensdag 3 december 2008 21:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaja, stoer doen op the interwebz, maar als puntje bij paaltje komt dan "was het te intens".
En dan natrillend in slaap vallen.
Bah!
Nou ja, niet bah, maar je begrijpt.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:
Ik leer je enkel een paar huidige Fok!babes kennen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Arwen, Chanty en Twinky hebben potentieel denk ik, na bestudering van enige S&W topics. Helaas ook daar meer geblaat dan me lief is. Net als in m'n topic. Knoxville, tief op met dat gedoe als je niets te melden hebt.
Wat is je openingszin?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie mij als je stoere kornuit die wel meisjes aan durft te spreken.
Sjee lokt ze wel in/uit de tentquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik leer je enkel een paar huidige Fok!babes kennen.
Zie mij als je stoere kornuit die wel meisjes aan durft te spreken.
Op het internet.
Zoiets, maar dan anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is je openingszin?
He meisje, neuken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twinky? Die GGZ klare narcist?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Arwen, Chanty en Twinky hebben potentieel denk ik, na bestudering van enige S&W topics. Helaas ook daar meer geblaat dan me lief is. Net als in m'n topic. Knoxville, tief op met dat gedoe als je niets te melden hebt.
aha, je zoekt dus iemand met een ontwrichtte schouder, een vlekkerige teint en een misvormd hoofd !quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De geschikte candidate dient dus geschikt te zijn om dit soort werk van te maken.
[ link | afbeelding ]
(En nee, ze zit niet op Fok)
..en dat gaat ie er ook nog apart bijvermeldenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jezus, ik maak geen fotografisch correct werk stelletje azijnpissers!
ja voor de blinden en slechthorenden onder mijn publiek.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
..en dat gaat ie er ook nog apart bijvermelden
Ik dacht al, dit topic kan nauwelijks goed gaan...wat bedoel je kiteless? Stiekum naar borsten gluren heb ik geen topic voor nodig. Er bestaat namelijk zoiets als internet, wel eens van gehoord?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:34 schreef Kiteless het volgende:
Maar wat wil je dan ? tekeningen maken of stiekem naar borsten gluren ?
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
aha, je zoekt dus iemand met een ontwrichtte schouder, een vlekkerige teint en een misvormd hoofd !
Nou ik zal eens rondvragen voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |