Dat is iemand andersquote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moozzie ben jij dit of is het een echte user?
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zijn wel relaxed ja, heb nu nog Soul (Boss), JP Gaultier II, en Ice Touch (Mexx) thuis, maar t wordt weer tijd voor wat anders
En jazeker, sinds gister een maand niet geblowd, en om vanavond 23:00 ben ik officieel 4 weken rookvrij
Geef mij maar gewoon een biertjequote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volhouden... soul heb ik een monstertje van... is ook wel lekker
- jp gaultier
- aqua di georgio
- lacoste homme
- D&C homme
- Boss Bottled (op)
- Boss hugo
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/233695
nee appeltje eitje... kloon!
Da's ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Aqua di Gio en JP Gaultier zijn op zich best ok, maar vind't een beetje jammer dat 't ook veel door turken en mocro's wordt gebruikt. Vandaar dat ik ze altijd laat staan
Een paar van mijn favorieten:
- Boss Bottled
- Armani Mania
- Cartier Must Pour Homme
- Armani Attitude
- Versace Eau Fraîche
- Nina Ricci Memoire d'Homme
voorlopig stink je nog naar mn moederquote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo ja.
Maar goed, k ben nog redelijk nieuw met al die geurtjes, dus ben nu nog behoorlijk mainstream bezig
Smaak verfijnt meestal nog wel met de tijd
ja jij ja!!!quote:
Dat komt omdat ze laatst nog was uitgewoond door Hugo Boss, Giorgio Armani en Jean Paul Gaultierquote:Op woensdag 3 december 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voorlopig stink je nog naar mn moeder
hugo is zeker een bossquote:Op woensdag 3 december 2008 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze laatst nog was uitgewoond door Hugo Boss, Giorgio Armani en Jean Paul Gaultier
Is het niet wat laat om te lunchenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
woei! de lunch zit er weer inpuddingbroodje,kaas-uienbroodje,bakkie cup a soup , chocomell en een cornetto.
True truequote:Op woensdag 3 december 2008 17:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo ja.
Maar goed, k ben nog redelijk nieuw met al die geurtjes, dus ben nu nog behoorlijk mainstream bezig
Smaak verfijnt meestal nog wel met de tijd
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is het niet wat laat om te lunchen
jezus christus dat is wel een edit.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is het niet wat laat om te lunchen
Nee, da's geen editquote:Op woensdag 3 december 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus christus dat is wel een edit.
dat is een filmpje waard
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
woei! de lunch zit er weer inpuddingbroodje,kaas-uienbroodje,bakkie cup a soup , chocomell en een cornetto.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus christus dat is wel een edit.
dat is een filmpje waard
[ afbeelding ]
HAHA WTF.. vorig jaar zomer!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, da's geen edit
Klik de link eens aan voor de grap
[..]
weekend.. nu al?quote:
leuke film gekeken crazy?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weekend.. nu al?
damn das vroeg.. ik moet nog 2 dagen werken :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |