Eigen vinger? Echte roofdieren die katten he...quote:
gheh *Hap* *Pats*quote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigen vinger? Echte roofdieren die katten he...
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aha, maar portfolio voor modellenwerk of voor iets anders?
hahahaha ja niet zo moeilijkquote:Op woensdag 3 december 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en je hebt je kleren kunnen behouden ?
je zou zo model kunnen worden liefquote:Op woensdag 3 december 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik als model??
Neej ik zit op de fotovakschool
Aha, jij als model zou toch kunnen... dus voor fotoreportages kan ik bij jou terecht? altijd handig om te weten....quote:Op woensdag 3 december 2008 15:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik als model??
Neej ik zit op de fotovakschool
quote:
wil je m afspuiten of heb je de kat onder de tegel verstopt?quote:
Surequote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aha, jij als model zou toch kunnen... dus voor fotoreportages kan ik bij jou terecht? altijd handig om te weten....
Kat gewoon nat spuiten, zal die het voortaan minder snel doenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wil je m afspuiten of heb je de kat onder de tegel verstopt?
Heb je eigen site of niet?quote:
ja idd water helpt echt..stomme kat vasthouden en een fles water over gooienquote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kat gewoon nat spuiten, zal die het voortaan minder snel doen
Ja maar daar staat bijna niks opquote:
Ik gebruik altijd de plantenspuitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:27 schreef Aho het volgende:
[..]
ja idd water helpt echt..stomme kat vasthouden en een fles water over gooien![]()
![]()
Kan je dan mooi die portfolio opzetten...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar daar staat bijna niks opik ga er eentje laten maken
ohhquote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de GIFspuit
bb matequote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan je dan mooi die portfolio opzetten...
Maar mensen, fijne avond alvast...
ik pak een baksteenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de plantenspuit
Ik gebruik het ook meer om haar dingen af te leren hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik pak een baksteen![]()
whehe, nee , dieren kunnen niets kwaad doen tegen mij
nicequote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Even wat voorbeelden dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaja, golden showerquote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook meer om haar dingen af te leren hoor
Jup maar fotografisch is er weinig tot niks aan gedaan..puur photoshopquote:Op woensdag 3 december 2008 15:37 schreef Aho het volgende:
[..]
niceEchter vind ik die 2 laatste erg mooi persoonlijk
Die reactie van ludo pwndquote:Op woensdag 3 december 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik wou fok rickrollen door een topic te maken dat ze naar Q moesten luisteren...
heb ik gewoon maar 1 view en 1 reactie!
whaha Fail!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik wou fok rickrollen door een topic te maken dat ze naar Q moesten luisteren...
heb ik gewoon maar 1 view en 1 reactie!
Jeweetschquote:
die met dat kleinje ventje erop zijn echt vetquote:Op woensdag 3 december 2008 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup maar fotografisch is er weinig tot niks aan gedaan..puur photoshop
bed?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mooie fotos bed...
hou je van paars en zwart?
ik ben zwartquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
bed?waarom denk je altijd aan een bed als je wat tegen mij zegt?
ja ik hou van paars en zwart
Thnx WLquote:Op woensdag 3 december 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die met dat kleinje ventje erop zijn echt vet
bed deb..... komt op t zelfde neerquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat wordt de volgende keer wat harder slaan barra , je ziet hetquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer gaan douchen ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben zwartje houd dus ook van mij
Welke film heb je gekeken dan ? ik heb ook nog paar films staan alleen geen tijd om te kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:44 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. terug.. ff dan.. moet eigenlijk wat proberen te rusten.. maar ja.. mn film is afgelopen.. nu maar ff muziekje luisteren..
hehehe pimpquote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een keer gaan douchen ofzo
Probeer eens schoon water te gebruikenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe pimpgoedemiddag
goede binnen komst
maar ik douche me elke dag echt
O ja..natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bed deb..... komt op t zelfde neer
Goedemiddag jongenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe pimpgoedemiddag
goede binnen komst
maar ik douche me elke dag echt
heb de film shooting dogs gekekenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke film heb je gekeken dan ? ik heb ook nog paar films staan alleen geen tijd om te kijken
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Probeer eens schoon water te gebruiken
nou ik weet al wat voor filmsquote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke film heb je gekeken dan ? ik heb ook nog paar films staan alleen geen tijd om te kijken
ohhh daar ligt het dus aanquote:Op woensdag 3 december 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Probeer eens schoon water te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |