quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Het zijn epic haters
Snapje hem?hi-la-risch al zeg ik het zelf!
En Uncharted 2 komt ook op de Super Nintendo, case closed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
't Klinkt inderdaad erg vreemd allemaal. Maar bekijk het eens realistisch. Konami wil best MGS4 op de XBOX uitbrengen alleen is dit gewoon niet mogelijk, anders was deze er al lang geweest. Final Fantasy 13 hoef ik weinig over te vertellen.
Ik geloof ook absoluut niet dat Gears 3 een exclusive wordt voor PS3, dat zou erg dom zijn maar multiplatform is nou eenmaal erg hip tegenwoordig. ALLES is zo'n beetje multiplatform behalve games van MS of Sony zelf.
Halo daarentegen zal volgens mij nooit op de PS3 uitkomen omdat MS die naam heeft, maar het team is al wel bezig met een andere titel die ze multiplatform maken.
Gears 3 multiplatform? Ik zie het wel gebeuren.
FPS en consoles gaan nooit samen bij mij. Ik speel veel liever met de K+M, waarschijnlijk omdat ik zo jarenlang Quake, UT, Half-Life en CS heb gespeeld. Zelfs splinter-cell vond ik kut spelen op de consolequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk het niet, Guerilla heeft de controller-besturing perfect uitgewerkt, ik zou hem niet eens met K+M willen spelen.
Killzone 2 (MP beta) speelt za-lig met de controller. Trust me. Er is geen shooter op de console die zo lekker speelt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:10 schreef PirE het volgende:
[..]
FPS en consoles gaan nooit samen bij mij. Ik speel veel liever met de K+M, waarschijnlijk omdat ik zo jarenlang Quake, UT, Half-Life en CS heb gespeeld. Zelfs splinter-cell vond ik kut spelen op de console.
en Wes zn bijdrage:quote:Wes de baas van heel het fok, misbruikt het ding als kippenhok. Vechtend, brullend, ingevet, met zijn xbox RROD
quote:Sint zat zijn gehakt te brullen, en dacht na hoe die jou vanavond weer eens ging vullen
Welke DLC heb jij gekocht?quote:
Hij is wel okay, maar er zijn betere shooters. CoD4 bijvoorbeeld. Of Battlefield: Bad Company.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:52 schreef motherflocker het volgende:
Is Rainbow Sex Vegas II een leuk spel?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Wessiej het volgende:
Mensen die echt denken dat GoW3 op de ps3 komt
Kom op hoor, net zoals iedereen dacht dat MGS4 op de 360 kwam
Metal Gear Ac!d iPhonequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef merino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp
Inpluggen met een USB-kabel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:41 schreef Feitosa het volgende:
Hoe meld ik ook weer een nieuwe controller aan?
mijne ookquote:
Eternal Sonataquote:Products
------------------------------------------------------
1 x Eternal Sonata - PS3 (In stock usually ships within 24hrs) () = $64.99CDN
1 x PS3 Wireless Keypad - PS3 (Preorder) () = $49.99CDN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |