En een verdomd vette KZ2 themequote:Op vrijdag 5 december 2008 02:06 schreef merino het volgende:
Qore is overigens best nog wel toffe feature![]()
(je krijgt bvb als anual subscriber niet alleen beta's/demo's maar zelfs ook een volledige versie van Calling All Cars deze maand)
Verkoop me die brakke DS3quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:06 schreef merino het volgende:
Qore is overigens best nog wel toffe feature![]()
(je krijgt bvb als anual subscriber niet alleen beta's/demo's maar zelfs ook een volledige versie van Calling All Cars deze maand)
Zijn de blondines vandaag vrijaf?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef Mrakz0r het volgende:
Kom op jongens, post een door want ik verveel mij op het werk!
GAWD PICSquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn de blondines vandaag vrijaf?
Hij is wel mooi, dat zal ik niet ontkennen.quote:
quote:Tijdens G4TV's show X-Play is de definitieve releasedatum van Killzone 2 onthuld. De first-person shooter van Guerrilla Games staat gepland voor een release in Noord-Amerika op 27 februari 2009. Wanneer de game in Europa wordt uitgebracht is nog niet bekend. Eerdere geruchten dat de game op 17 februari zou verschijnen blijken dus niet waar te zijn.
Denk het niet, Guerilla heeft de controller-besturing perfect uitgewerkt, ik zou hem niet eens met K+M willen spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef rakotto het volgende:
Hmm, ik vraag me af of Killzone KB+M ondersteuning krijgt. UT3 heeft het namelijk wel.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef robbolo het volgende:
Nieuwe trailer Ghost busters. De sfeer is letterlijk hetzelfde als de films.
Voor ons zul jij altijd de prins blijven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
...
Ook de besturing vind ik leeg voelen. Je drukt op een knop, de prins reageert, maar ik mis het gevoel dat IK de prins ben. Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen, maar de game pakt me niet.....
Ja die zijn er dus niet vandaag!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Kom op met die pics.
Maar toch:quote:EDITOR'S NOTE This article is meant to stir up some REAL discussion. Obviously the fanboy trolls have come out in full force, but who can offer a meaningful contribution to the comments below? ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |