WRONG!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
In-game beelden Killzone 2 vergeleken met E3-trailer
CG-Trailer got pwned.
Ik vond SSX veel beter eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Snowboarding![]()
Laatste toffe snowboard game was 1080 op de N64
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Mindstate het volgende:
Uncharted is weer in stock!
13 eurotjes
Die was echt geniaal héquote:Op donderdag 4 december 2008 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Snowboarding![]()
Laatste toffe snowboard game was 1080 op de N64
Wat kun je downloaden en hoe krijg je die beta?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:08 schreef merino het volgende:
btw, enorm veel gratis spul nu te krijgen @ Home beta wat schijnbaar in je inventory blijft als de beta over is.
Wow! Vet veel stuff. En gratis!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:08 schreef merino het volgende:
btw, enorm veel gratis spul nu te krijgen @ Home beta wat schijnbaar in je inventory blijft als de beta over is.
Een nieuw huis vind ik toch best wel groot hoor. En heb net een Echochrome pakje unlockt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:27 schreef merino het volgende:
hoeveelheid valt opzich nog wel mee
zag op een plaatje ook Arcade kasten staan maar die schijnt je alleen te kunnen unlocken via een japanse Namco Museum Home Beta ofzo...
Shopping centre.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef Beach het volgende:
Fuck, waar haal je die nieuwe zooi vandaan?
Eens gaan kijken zoquote:
Ik begreep dat 'ie alleen in Japan op 18 december uit kwam, maar als het meteen wereld wijd zou kunnen is het helemaal ideaalquote:Op donderdag 4 december 2008 17:53 schreef merino het volgende:
[..]
1080![]()
[..]
w00000000t
Samen met RezHD de enige game die ik nog miste op het PSN ivm XboxLive...
Wereldwijdquote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik begreep dat 'ie alleen in Japan op 18 december uit kwam, maar als het meteen wereld wijd zou kunnen is het helemaal ideaal
quote:Post Genji: Days of the Blade and Folklore Game Republic has been making PlayStation Network games like Dark Mist. On the side Game Republic started making original flash board games too. Their two projects are coming together this year starting with the PlayStation Network release of Catan. I know Xbox 360 owners saw Catan last year, but Catan will be “new” for PSN on December 18 with free online play for up to four players and a link to PlayStation Home. Catan’s release isn’t just for Japan. Game Republic’s press release clearly confirms it will come out in North America, Europe and Japan on the same day.
Dat dusquote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Remake het volgende:
Iedereen home opstarten en TheDutchNelson joinen, NU
lukt nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Remake het volgende:
Zolang je geen Nazi-liedjes speelt vind ik het prima...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:17 schreef Remake het volgende:
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zolang je geen Nazi-liedjes speelt vind ik het prima...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |